Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
__Joanna schreef:Iris!
ze loopt goed zeg
Anoukie schreef:Ze heeft zich mooi ontwikkeld zeg! Fijn dat ze het zo goed doet, laat die wedstrijden maar komen.
Tha_Niekje schreef:Je hebt de foto's toch nog gevonden??
Maar Weelde ziet er goed uit hoor! En het gaat vast helemaal goedkomen op wedstrijd!!
Prinslover schreef:Ik verbaas me altijd weer als ik zulke foto's zie. Hoe braaf en lief paarden eigenlijk zijn!
Moet je kijken wat een groot dier, dat zo kort onder zadel is, al zo braaf loopt! Onvoorstelbaar toch...
Jullie zijn een leuke combinatie, veel succes met wedstrijden! Let wel op je paard dat je niet té snel gaat he
Marriiel_ schreef:Oh ja ik snap het
Ik heb zelf ook een grootribbig paard, maar veel mensen denken dan dat het paard dik is terwijl dat dus niet zo is.
Frannik schreef:Wat een ontzettend gaaf paard zeg!
meestal houd ik niet zo van vos, maar deze vind ik wel heel erg gaaf, je hebt haar lekker aan het lopen, zeker voor een 4jarige, ga maar lekker starten
trisca schreef:Tha_Niekje schreef:Je hebt de foto's toch nog gevonden??
Maar Weelde ziet er goed uit hoor! En het gaat vast helemaal goedkomen op wedstrijd!!
Wist niet dat je ze er op had staan. Dank je wel!!![]()
was de film leuk??
liza van loon schreef:Idd maar snel starten zo te zien kun je de B zeker aan haha. Let op bij pasje voor rijden dat je niet met je binnenkant werkt probeer het met je been op te lossen vooral.
abcde schreef:ziet er keurigh uit, mooie aanleuning waarin ze soms iets te kort in de hals word en dus ook iets te diep, maar ik ken dit probleem dus weet hoe moelijk dit is!!
succes op concours jullie zullen een mooie verschijning zijn!
en klein dingetje: ik had witte of geen handschoenen aan gedaan voor je foto schoot.
Bombarie schreef:Ik vind dat ze een hele mooie constante aanleuning heeft, ziet er beheersd en netjes uit. Afentoe duikt ze iets, dat is een jonge paarden kwaaltje, gaat wel over! Ga zo door jullie zijn echt een mooi koppel!
MarrieLeen schreef:Heb je profiel even bekeken, wat is ze veranderd zeg, in positieve zin!
Vind het echt een prachtig paard om te zien, gaat vast helemaal goedkomen!