lijkt me wel een keer grappig om te doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lijkt me wel een keer grappig om te doen
Wij moeten het doen met onze eigen pony's
(Waar verder ook niks mis mee is hoor
)
Erg leuk! 

Knap hoor!
En de regel is dat de rest dan op 5 meter afstand moet blijven
Ik zou er bij de bal pakken alleen vanaf glijden

)
beukiej schreef:Ziet er echt super gaaf uit, volgens mij moet ik niet zo aan m'n paard gaan hangen dan valt hij om
Hoe blijven jullie hangen eigenlijk? Dan glij je er toch zo af?? Of heb je speciaal zadel etc. (heb inderdaad GEEEEN verstand van Horseball)
Daentje schreef:beukiej schreef:Ziet er echt super gaaf uit, volgens mij moet ik niet zo aan m'n paard gaan hangen dan valt hij om
Hoe blijven jullie hangen eigenlijk? Dan glij je er toch zo af?? Of heb je speciaal zadel etc. (heb inderdaad GEEEEN verstand van Horseball)
Er zit een riem van de ééne naar de andere beugel, waardoor je met je voet in de beugel kan blijven hangen. Het is de bedoeling dat je maar heel even hangt. Hoe vaker je het doet, hoe beter dat gaat. Ook moet je beide kanten op kunnen hangen. Het is een kwestie van oefenen. Het moet wel in beweging. Liefst in draf of galop.
Natuurlijk is zo min mogelijk er naast hangen het best, want dat betekent dat je de bal goed kan gooien en vangen en dus niet laat vallen! Ik moet zeggen dat dat bij het WRPC Horseballteam steeds beter gaat ...
Ik zou het zelf niet ik kunnen maar vind het echt een té gekke sport