Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tja ik vind het een beetje nageaapt van guusje en jolanda, maar goed dat is mijn mening.. ik zeg niet dat het er niet mooi uit ziet, want het ziet er absoluut goed uit.. terwijl ik taco wel eens beter heb zien lopen maar dit zijn moment opnames.. maar ik vind dat je je eigen persoonlijkheid moet toevoegen aan jezelf en taco.. ( en nee mensen ik haat niet, want vind deze twee een top combi ) 
El_Beauty schreef:Tja ik vind het een beetje nageaapt van guusje en jolanda, maar goed dat is mijn mening.. ik zeg niet dat het er niet mooi uit ziet, want het ziet er absoluut goed uit.. terwijl ik taco wel eens beter heb zien lopen maar dit zijn moment opnames.. maar ik vind dat je je eigen persoonlijkheid moet toevoegen aan jezelf en taco.. ( en nee mensen ik haat niet, want vind deze twee een top combi )

Wat jullie doen is plezier maken, super rijden en elkaar waarderen.
Een heel klein minpuntje, ik zou een wat donkerde jurk kiezen ivm dat je zelf nog even dat zomers bruine kleurtje mis
( ben zelf na 10x zonnebanken nog niet verkleurt dus wie ben ik) Maar voor de rest, heel veel fun jullie 2 
Ook een super mooie jurk!! 
tacooo,wat een mooie fjord is dat toch ook... 
El_Beauty schreef:ik heb taco in het echt gezien ja.. en je hebt me verkeerd begrepen je hoeft ook niet gelijk zo te reageren kom je erg onzeker over.. ik vind jullie een goeie combi met rijden.. maar heb wel vaker dingen gezien die overeenkomen met de doen en laten van guus en jolanda.. ik zeg ook niet dat je dit niet moet doen gewoon lekker je gang gaan hoor.. met persoonlijkheid bedoel ik iets verzinnen wat helemaal jullie is.. kijk jolanda en guus zijn helemaal van de shows etc. en doen hun ding.. dit zou jij ook kunnen maar dan op je eigen manier.. snap je.. en echt ik vind jullie geweldig rijden hoor daar niks op aan te merken.. maar ik zeg gewoon wat ik vind, menings uiting he.. en ga niet poes lief doen omdat je best bekend bent.. dat slaat nergens op

Kelly_Taco schreef:Javayo schreef:Ziet er sprookjesachtig uit
Ik miste wel meteen de capal begrijp ik dat je Taco in het Z start en daar toch altijd met hoedje rijdt... Dat had het trouwens wel af kunnen maken, een bloemenkrans op je hoofd ofzo
Een cap had er natuurlijk voor geen meter uitgezien
Had inderdaad wel rozen in mijn haar kunnen steken maar we hadden ook 3 hengsten bij ons en hadden dus een heel strak schema