Citaat:
In de krul rijden.. Sorry, maar kijk eens goed naar haar handen! Heel mooi gedragen, ze zet ze totaal niet vast! Het paard zoekt zelf haar hand op omdat hij al actief en snel genoeg achteraan is. Ze rijdt 'm echt heel netjes, licht en ontspannen, kan d'r niets anders over zeggen
edit: Oja, trouwens weer super foto's Maris!
Citaat:
Woonplaats: Doesburg, voorheen Duiven! Mooi paard, en ik vind het er niet forcerend uit zien want haar handen worden ook mooi gedragen tijdens het rijden!
Loopt erg netjes voor zijn leeftijd!
Succes met de verkoop..
Citaat:
Een heel leuk paard... en neej een net aangereden paard is vaak nog niet in balans.. en een ruiter probeert daar een houding op aan te houden zodat het voor het paard zo gemakkelijk is... en dat die niet door de ruiter nog eens uit balans wordt gehaald!! Ik vind het een heel leuk paard... en een jong paard wat net onder het zadel is, die loopt eerder op die hoogte dan laag over de rug. die van mij is al 6 maanden onder het zadel en die heeft er nog moeite mee...
Ik vind deze ruiter juist heel goed rijden, geen getrek, losse hand, geeft paard de steun nadat ie het heeft gevonden, geeft een iets wat verlichtere zit (naar voren zitten) voor het paard enigzins te ontlasten... Zouden meer ruiters mogen zijn!!!
het ziet er nog onervaren uit... maar dat mag ook nog zeker wel!! En een lekker achterbeen gebruik!!!
Nou dank jullie wel, ik ben de ruiter dus
Deze ruin is te koop en wordt niet overdreven extra gereden omdat hij weg moet. Zoals daarnet al is aangegeven heeft een jong paard vaak moeite om erg te zakken in zijn hals en om voorwaarts te lopen. Ik probeer hem zelf zijn houding te laten bepalen en vraag eigenlijk niks. Het enige wat hij niet mag is zijn neus naar de hemel laten wijzen (dit paard is voor de verkoop, maar die rijd ik niks anders dan mijn eigen paard (zie profiel)).
Voor de geïnteresseerden, hij staat op sporthorses en het is een heel braaf maar sprekend paard. Wanneer dit paard een jaartje lekker wordt doorgereden dan heb je hier echt een hele gespierde stoere bink aan!