Vinet @ wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

Re: Vinet @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:02

Nou, mijn mening en ik probeer opbouwend te zijn Lachen
Je haren los stoort mij persoonlijk ook, jezelf ook denk ik want je hebt aangegeven er wat aan te doen. Vind dat, dat het plaatje altijd een beetje slordig maakt.
Overgens kan een paard van bijna 5 wel redelijk met de achterhand eronder lopen. (Niet dat ze het de hele tijd moeten kunnen, dat weet ik ook wel, dat kan niet.) Maar toch moeten ze het leren om steeds meer de achterhand eronder te zetten. Als je nu zegt, het paard is te jong, kan hij nog niet, als hij 8 is wel wens ik je veel succes op zijn 8 jarige leeftijd. Want om er dan mee te beginnen om de achterhand eronder te krijgen is een beetje laat. Maar dat zal wel aan mij liggen.. Knipoog
succes verder!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:08

leuk paard!!!
je hebt sporen om, daar moet je voorzichtig mee zijn. je benen swieberen alle kanten op, je kan beter je beugels een stukje korter maken zodat je kan oefenen om alles op zijn plek te houden. daarna kan je je beugels uitschuiven. of rijden zonder beugels, dat helpt ook heel goed.
dat zal een een stuk mooier beeld geven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:09

Thuis doet ze dat al echt stukken beter! maar 6 minuten houdt ze echt niet vol. Maar vergeleken met eerst gaat dat echt super! Toch bedankt!
Als je het vergelijkt met dit (Minder dan een half jaar geleden, 2e B wedstrijd, 2 x 1e)

http://img337.imageshack.us/img337/8149 ... 013yd2.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:09

milo schreef:
leuk paard!!!
je hebt sporen om, daar moet je voorzichtig mee zijn. je benen swieberen alle kanten op, je kan beter je beugels een stukje korter maken zodat je kan oefenen om alles op zijn plek te houden. daarna kan je je beugels uitschuiven. of rijden zonder beugels, dat helpt ook heel goed.
dat zal een een stuk mooier beeld geven!

Ik rijd zonder sporen Bloos Ik had ze laatst ook een gaatje korter gemaakt. Helpt wel enorm,!

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:15

Je wil commentaar maar ook weer niet. Ik probeer opbouwende kritiek te geven. Probeer je handen niet vast te zetten, hou ze meer bij elkaar en iets hoger. Bij het overige commentaar sluit ik me graag aan.
Door veel te oefenen kun je dit leren. Krijg je ook les?

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:17

ziet er goed uit hoor marloes Lachen
jullie komen er wel Haha!

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:28

ik denk dat ik je ook moet telleur stellen .
Ik vind nlook dat je toch wel iets meer achterhand gebruik mag laten zien en 5 jarige kan dit wel hoor (natuurlijk niet als een ervaren paard )
Ook vind ik hem enorm op de voorhand " vallen ".
Probeer je schouders ontspannen/achteren tehouden en ben wat vriendelijker met je handen .
En ik denk dat je pony ook wat voorwaartser mag lopen (dit is natuurlijk moeilijk tezeggen vanaf een foto)maar krijg de indruk dat ze een beetje te braaf is zeg maar

Verder een super leuke pony met een mooi koppie en denk als je aan de bovenstaande puntjes werkt dat je dadelijk een mooie goed lopende pony hebt met mooiere bespiering!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:33

Vind het, ja.. Hoe moet ik dat zeggen?
Er niet vriendelijk uit zien, je trekt op sommige foto's
gigantishe. Vind dit heel erg sonde, want je kunt er volgens
mij veel meer mee te berijken door ontspannen enz enz.

Verder iets meer achterhand erop en vandaar uit wat lager en klaar Haha! ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 09:08

Liins schreef:
Vind het, ja.. Hoe moet ik dat zeggen?
Er niet vriendelijk uit zien, je trekt op sommige foto's
gigantishe. Vind dit heel erg sonde, want je kunt er volgens
mij veel meer mee te berijden door ontspannen enz enz.

Verder iets meer achterhand erop en vandaar uit wat lager en klaar Haha! ..

Volgens mij rijd ik juist het ongekeerde van jou verhaal, ofja, dat weet ik zeker. Mijn handen zijn laag omdat ze juist ontspannen moet lopen, en dus niet via te trekken. Ik moet juist meer contact gaan houden. Bij Vinet waren der 4 tanden de donderdag voor de wedstrijd uitgetrokken en ik heb de hele week niet fatsoenlijk kunnen rijden, ik had vrijdag en zaterdag 1 uur vol op met langeteugel gedraafd zodat ze nog ineens aan de teugel liep.

Roosii3jJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:41

zit er netjes uit hoor ondanks de min puntjes !!

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 16:26

Ten eerste: Mag ik vragen waarom je je foto's hier neer zet als je eigenlijk wel commentaar wil of ook weer niet. En als je commentaar krijgt dan komt het op mij een beetje over alsof je een excuus verzint. Dit commentaar wordt gegeven om je te helpen en is absoluut niet aanvallend bedoelt. Hier kan je van leren en zo vooruitgang boeken.
Ten tweede: Ik vind dat je een erg mooi paardje hebt. Op de momenten dat ze netjes nageeflijk loopt is het een mooi plaatje en ziet het er redelijk netjes uit. Probeer die ontspanning er goed in te houden en zelf netjes te blijven zitten. Veel succes bij je volgende wedstrijd en ik hoop dat je iets met het commentaar kan doen!

Lindah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 16:35

Ik sluit mij hier helemaal bij aan.
bij het commentaargedeelte, maar ook dat je een leuke pony hebt! Nog veel succes er mee Lachen

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 18:20

Ziet er netjes uit hoor marloes nog veel succes ermee