Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het zadel is een wintec
een vzh. Succes met djico!
dankje
Wiskunde ging niet het ging echt heel slecht
tot vrijdag
Wie weet kan jij ook nog eens gaan starten met Marc! Dat zou gezellig zijn, als je zo door gaat haal je dat makkelijk!
misschien komt het er ooit nog wel van met marc, maar voorlopig nog even niet
o0valerie0o schreef:Peggy: Bedankt! ja als ik foto's van het begin zieik zal er de volgende keren aan denken. en idd ik vond het rondrijden ook niet het belangrijkst maar nu ik beter weet hoe het moet rijd het wel stukken lekkerder! ga je vrijdag ook nog meer?
)

Ga zo door!! Commentaar is al wel gegeven en op tijdens het rijden dus dat zit wel goed. Ik doe nu ook een Haffie!

Maar voorlopig ligt Eva er ongeveer 2 maanden uit vanwege blessure..
succes met eva en hopelijk is ze snel weer beter!
Je rijdt hem netjes, ga zo door.
Marc is een hele mooie haf.
marc over de 96 cm vrijspringen!!! tadaaa vliegende haflinger....ging super! volgende keer onder het zadel *en dan zelf niet weer gaan vliegen
*_Eveline schreef:Dat ziet er heel erg netjes uit Valerie!Je rijdt hem netjes, ga zo door.
Marc is een hele mooie haf.
Mies_Apollo schreef:had je em vandaag moeten zien springenmarc over de 96 cm vrijspringen!!! tadaaa vliegende haflinger....ging super! volgende keer onder het zadel *en dan zelf niet weer gaan vliegen
*
xxx
hehe als ik dan geen vliegend zadel heb!!
(Foto's)
)