ik ga nog even verder zoeken:)
en als ik em nie vind, dan ga ik een gesticht voor mezelf zoeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Omdat ik ook niet zeker ben of de telgang wel zo zuiver is, en dus geen schweinepass is, probeer ik dit te voorkomen. Maar, ik heb nooit geweten dat ze zo hard kunnen in telgang.. Wat een race-eend heb ik ook +:+ Liesje_1 schreef:TX,....
Paard is gaaf
Telgangen is echt heel stoer bij haar!
Eigenwijs?
dat valt wel mee, maar ja ze moest uitwijken en werd gesneden door ander paard. dus boem ik op de grond...
en nu zit ik hier 2 weken aan de bovenverdieping vast...
kan niet eens naar de koelkast als ik honger of dorst heb!
Liesje
Ik probeer nog wel een keer...
)Chel schreef:uhm, ik zal wel gek zijn, maar ik weet toch eigenlijk zkr dat ik die 2e foto had zien staan op marktplaats.nl
Liesje_1 schreef:(zij ging ineens linksaf en ik nog rechtdoor.. BEOM)
. De manier om er van af te vallen volgens mij. Zo doen ze het bij mij ook altijd (geen dravers trouwens). Meestal eerst vanaf de hoefslag heel hard naar het midden scheuren en dan opeens de andere kant op springen, terug naar de hoefslag
Zo zou ze moeten zijn als ze twee maanden in training was, maar ze is al bijna 7 maanden in training... Ze loopt nog steeds scheef voor de kar en ze is nogal overbouwd. Ze gaat de winter het weiland in en dan zien we in de lente wel weer.
Dus, balen balen. Zn been is dik, het lijkt net alsof hij twee kogels heeft, zo dik is het. En het is weer warm en zacht. Dat wordt de eerstkomende tijd dus geen eigen paardjes in de koers... Dimple"]
[quote="Chel schreef:uhm, ik zal wel gek zijn, maar ik weet toch eigenlijk zkr dat ik die 2e foto had zien staan op marktplaats.nl