Arjette schreef:Ik weet niet precies wat de problemen zijn met rijden, maar wat ik in het filmpje zie valt eerlijk gezegd wel mee (maar misschien is dat juist maar het begin?). Het lijkt mij dat je wat strenger op mag treden en al wanneer je merkt dat ie wat uit wil halen hem gelijk aan het werk zet. In het filmpje kon je ook goed zien dat ie op een gegeven moment (nog voordat ie ging staken) niet echt meer wilde. Op dat moment moet je hem gelijk aanpakken en flink doorrijden! Ik heb met mijn paard hetzelfde probleem gehad en streng en consequent zijn is de enige oplossing!
Ik vind jullie wel een leuke combinatie en de foto's zien er goed uit, alleen probeer wat minder gespannen te zitten. Ik hoop voor je dat je snel weer uit je dipje komt!
Hier ben ik het volkomen mee eens!
Veel succes met Blingh nog he
Hopen dat het snel over is, dat geklier!
.... ookal geloof je dat nu waarschijnlijk niet 

En ook ik heb met nourejev in een dip gezeten en ging het echt vreselijk
Maar de laatste 2 maanden loopt hij weer super, super ontspannen en heel fijn te rijden. Ik heb wel een ander bitje geprobeerd en daar loopt hij echt 10 x beter op, en heeft hij een vakantie van 3 weken gehad en dat heeft hem erg goed gedaan. Als jij door blijft zetten komt het echt goed