Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miss_annetjj schreef:Naast de wei van de pony's staat een heel groot oud huis,
en daar omheen allemaal ingestorte schuurtjes (of wat het ook geweest zijn)
Het is daar een grote rotzooi.![]()
Maar je hebt gelijk, ik ga binnekort alle stenen en andere ouwe troep uit de wei en het bakje halen.

BellyBel schreef:Het ziet er misschien niet al te veilig uit.
Maar ik verzorgde ook altijd bij een boertje daar was het spul wat we hadden ook minimaal, er was prikkeldraad omheining ik longeerde met 2 aan elkaar geknoopte halstertouwen en als ik sprong waren het kratjes met daarop een balk (van die palen die je in de grond steekt). Als ik daar foto's van had gemaakt en die op bokt had gezegd had ook iedereen geschreeuwd: ONVEILIG! En moet je niet doen en etc. etc.
Maar niet iedereen heeft altijd een houten of schrikdraad omheining, daarnaast heeft niet iedereen het juiste spring matriaal en de juiste longeerlijn of andere spullen. Wat nou als je bv. zo'n paardje verzorgt en je mag de spullen zelf niet van ej ouders kopen, en de eigenaar zegt dat je het zo maar moet oplossen? Dan kan je toch neit anders?
Ik vind het verder goed uitzien hoor!Ze springen ook leuk
Ga zo door!
![]()
Ik geef als tip ook mee: Hindernis in het vervolg wat verder zetten
ziggy_janet schreef:ik vind het er ook niet echt prettig uitzien, om de punten die hier boven al worden genoemt.
Maar 1 keertje longeren met twee aan elkaar geknoopte halster touwen, had wel flink fout kunnen gaan.

maar ik ga de bakstenen, het hout, en al de andere rotzooi opruimen!

.
haha
Paardjes met peesjes
BlazingBoots schreef:Als het niet veilig kan...doe het dan niet.
Je moet aan de pony denken en niet aan je eigen plezier.
Dus zorg eerst dat je de boel in ieder geval veilig hebt en probeer het dan nog maar eens.
succes!
. Je kan met ander materiaal ook goede hindernissen maken hoor; 2 watertonnen (omgedraaid) met bezemstelen erop (de borstel eraf) is ideaal!