Diesel54 schreef:HM, het valt me op dat Anita in haar opening specifiek aangeeft, geen commentaar op mijn houding en iedereen maakt er toch opmerkingen over.
Haha, ja, juist als je dat neerzet gaat iedereen er op letten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Diesel54 schreef:HM, het valt me op dat Anita in haar opening specifiek aangeeft, geen commentaar op mijn houding en iedereen maakt er toch opmerkingen over.

MirandaFuego schreef:Ziet er goed uit, hoor!
Ik ga het toch ook nog effe zeggen, want je kan het met trainen wel oefenen, ik heb nl. hetzelfde probleem....
Mijn armen zijn niet zo lang, als ik mee moet geven is het al snel 'op' ...
Probeer dan tóch niet voorover te vallen, dat is zonde want je paard gaat dan toch op de voorhand, dat wil je natuurlijk niet!
Draag je handen gewoon wat hóger, blijf goed op je kont zitten, zo heb je veuuul meer spelingsruimte om je hand naar voren te schuiven en weer terug!
Jullie zijn een mooie combinatie!

MirandaFuego schreef:Diesel54 schreef:HM, het valt me op dat Anita in haar opening specifiek aangeeft, geen commentaar op mijn houding en iedereen maakt er toch opmerkingen over.
Haha, ja, juist als je dat neerzet gaat iedereen er op letten!
Perla schreef:precies wat jij zegt mijn arme zijn te kort e moet ik geve da moet mij hele lijf mee, ik ben er eel erg op aan het oefenen en ik denk er toch sterk aan om gewichtjes aan mij armen te hangen in de hoop dat ze een beetje langer worden
kisseros schreef:Hoi:)
Ziet er leuk uit.
weet je ook wie de vader is?

MirandaFuego schreef:Perla schreef:precies wat jij zegt mijn arme zijn te kort e moet ik geve da moet mij hele lijf mee, ik ben er eel erg op aan het oefenen en ik denk er toch sterk aan om gewichtjes aan mij armen te hangen in de hoop dat ze een beetje langer worden
![]()
![]()
Zou het werken??
Probeer jij eerst, als het lukt ga ik ook met gewichten aan de gang!
Vind Perla echt een leuk beestje

veel succes ermee! Ik zag de naam staan denk Gook? hey die ken ik 

Citaat:Bokt is een discussieforum. Als je van te voren al aangeeft geen commentaar te willen over je cap of gebrek daaraan, de ligging van je zadel, je houding, of wat dan ook, geef je daarmee aan dat je de discussie niet aan wilt gaan. Dat is niet de bedoeling, daarom worden topics met zulke zinsnedes gesloten.