Het voelt zalig om er eindelijk op te kunnen na een dikke anderhalf jaar wachten. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het voelt zalig om er eindelijk op te kunnen na een dikke anderhalf jaar wachten.
El_Beauty schreef:Meis doe je beugels 2 gaten langer en je houding is al een stuk verbeterd omdat je je dan wat langer maakt je zit er nu als een opgekropt meisje bij maar met de beugels langer is dit al heel anders..

Dan kan je niet op een jong paard zomaar even snel jouw eigen beugelmaat aanpassen, als je dat niet gewoon bent, althans, dat vind ik. Er zijn belangrijkere dingen om op te letten bij een pas zadelmak paard. Ik ben het niet gewoon om langer te rijden, dus dat vraagt oefening en ik kan dat niet zomaar op mijn eigen paard doen en voorlopig lukte het prima op deze manier. Ik heb er geen last van, paard blijkbaar ook niet. En voor de "mooi" doe ik het niet. Mijn slechte houding is door mijn rug, ik heb een serieuze S-rug en dan iets forceren doet gewoon pijn. En goed zitten heb ik bij het begin nooit goed geleerd, dan is het moeilijk om dat eruit te krijgen. Maar het lukt wel, als ik erop let. Maar zoals ik al zei: daar let ik nu eenmaal niet altijd op en dat is mijn probleem. Op dit moment ben ik nog echt met Falco bezig, hij moest blijven lopen, ookal wou hij dat niet. Dan is het aan mij om hem verder te krijgen. En ook ik werd daar moe van en zeker dan denk je niet overal tegelijk aan.
Veel succes nog met hem
en leuk om nu eindelijk eens het gezicht achter de naam Tieneke te zien...
Haha 
Tieneke schreef:Beugels langer en ik ben ze kwijtIk heb erg korte beentjes hoor
En in een vzhzadel is dat echt niet ideaal...
.. ik zou ze wel 3 gaten langer doen,, maar het is wel een mooi paardje
Ook gewoon zo doorgaan zou ik zeggen 

Persoonlijk ben ik ook een of twee gaten korter begonnen met inrijden dan ik nu rijd.