En natuurlijk kunnen friezen wel springen. Alleen zal de ene fries het best leuk vinden en de ander niet, maar dat heb je bij andere rassen ook. Friezen zijn misschien niet de lichtvoetigste types, maar kracht hebben ze wel!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ken er wel wat die denken dat een fries niet kan springen, nu, hier is helemaal het tegendeel bewezen! dankje wel

Maar dan hebben jullie zo ook nog even een idee

Noppie schreef:Yahoooo..go Hannes!! Ziet er leuk uit Mieneke!!![]()
En natuurlijk kunnen friezen wel springen. Alleen zal de ene fries het best leuk vinden en de ander niet, maar dat heb je bij andere rassen ook. Friezen zijn misschien niet de lichtvoetigste types, maar kracht hebben ze wel!!
Ze komen er alleen vaak met wat meer moeite als een kwpn'er overheen.. Alhoewel, de friezen van tegenwoordig steeds luxer worden gefokt, word het springen natuurlijk voor een fries ook wat makkelijker

Chrisy schreef:mooie hengst heb je!:)
Ja hij kan ook zeker springen en ook mooie foto die 1erlaatste!
Een friese ruin die wij eens op stal hadden staan voor de verkoop kon ook wel goed springen en zelfs onder de man en werd natuurlijk altijd gereden met een springzadel haha
maar dat ze kunnen springen dat wist ik wel! dat heeft een andere fries op bokt hier ons al laten zien 
Lara_Silver schreef:Chrisy schreef:mooie hengst heb je!:)
Ja hij kan ook zeker springen en ook mooie foto die 1erlaatste!
Een friese ruin die wij eens op stal hadden staan voor de verkoop kon ook wel goed springen en zelfs onder de man en werd natuurlijk altijd gereden met een springzadel haha
haha idd, Mienetje dat wordt een springzadel aanschaffen!
Maar ik vind springzadels vreselijk zitten

Heeel mooi! Mooi paard!
chantal13 schreef:Heey Mieneke!!
Wat een mooi paardje heb je ook
Wil m binnekort wel es zien hoor :p
Superrr!!
Gr Chantal