Stitch @ eeh, work?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Re: Stitch @ eeh, work?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 09:45

Haha bij de eerste foto mist nog nét het aureooltje boven zijn hoofd, hij kijkt echt zo van kijk mij eens zoet zijn Schijnheilig

Na het zien van je vorige topic vind ik het best dapper dat je er steeds weer opstapt en hij dus niet in het circuit van onhandelbare paarden is beland, zoals hierboven ergens wordt gevreesd... Want zoals hij kan bokken daar krijgt de gemiddelde mustang nog de hik van!

Veel plezier nog met je karakterpaard Haha!
(en hou je vooral niet in als de vrijwel onbedwingbare neiging bij je opkomt om weer eens een fotoserie te plaatsen)

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 09:52

HAHA Geweldig! ROFL

Hopelijk gaat hij zich nu eindelijk is braaf laten berijden.

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 09:56

Heidi2 schreef:
VInd he thee ldapper dat je dit doet ook hoor. Maar heb je er wel eens aan gedacht je paard door een goede arts te laten checken in zijn lijf. Paarden doen dit soort gedrag echt niet voor hun lol vertonen. Hoe leuk je het ook lijkt te vinden. Die humoristische kop van hem zie ik niet. Zie alleen dat hij het niet naar zijn zin heeft. Heb je profiel niet gelezen hoor en misschien heb je hem al helemaal laten checken.
Zou het zonde vinden als zo'n leuk, mooi paard de handel ingaat me tsticker onhandelbaar terwijl er misschien een simpele oplossing voorhande is. Er zijn namelijk al zoveel paarden waar dit mee gebeurt nietwaar?

Meisje, dit paard is écht helemaal gecheckt. Zadel, hoofdstel, gebit een maand geleden weer (met regelmaat dus) fysio komt regelmatig, Steffie vd laarse is 2x geweest, hij is geheel op de foto's geweest, enz enz. Echt, geloof me, dat is het niet. En ik heb er ontzettend veel lol in, en heb ook altijd geroepen dat hij pas weggaat ooit als ie braaf is (en Z2 haha) want ík wil geen rotzak verkopen! Nou kun je er inmiddels eigenlijk iedereen opzetten en men stuurt er zo mee weg. En deze huppels, tja, beetje hobbelen mag toch wel? Ik heb hier ook echt alleen de stoute foto's neergezet hoor, vandaag volgen er brave! Toch leuk hoe 4 etterfotos alarm kunnen slaan Haha!
Daarbij: als je zijn hoofd ként zie je wél hoe stout hij is. Dat kun je niet afleiden van 4 fotootjes. Dit paard heeft lol in zichzelf, en ik ook, prima toch? Hij gaat echt de handel niet in, dat was ie anders 2 jaar geleden al wel gegaan Clown

Voor de rest bedankt voor de leuke reacties, had ik niet verwacht haha!! ROFL

aukjegm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 10:10

Iris ik vind het echt schandalig hoor, zo met slof en een paard wat gewoon ervanaf straalt hoe opstandig ie is! Haha!
Nee echt een geweldig verhaal met foto's!
Heb echt gelachen hier!! Lachen

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 10:17

Oydis schreef:
In 1 woord GEWELDIG hoe je dit schrijft. Ik heb me rot gelachen! ( ook door je profiel trouwens ) Ik vind het knap dat je blijft doorzetten met dit ondeugende paard. Veel succes samen!

Mening t zelfde Clown

Soniador

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:06

Ik heb me ook rot gelachen.
Geweldig gewoon hoe je dat vertelt.
Ach ieder paard kan eens zulk gedrag vertonen,de mijne heeft er aventoe ook iets van weg Tong uitsteken

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:12

Hij kan inderdaar naar Wenen.... Alleen moet je m dan wel ff bleken, want ik dacht dat ze daar voornamelijk witte paarden hadden..... SUcces met deze boef verder!! Afgod

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:29

Hoe durf je zulke foto's te plaatsen Clown

TigerBD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:29

haha op het begin toen ik de foto's zag dacht ik dat jij dat deed die plaatje met capriool en toen ging ik verder lezen en snapte ik het pas haha, je zie het gewoon aan zijn hoofd hoe ondeugend hij is! maar wel een onwijs leuk koppie heeft hij zeg, en ik denk dat ik het al gauw opgegeven had, ik vind het echt heeel knap van je! en zie wat je nu al berijkt heb Lachen echt knap!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:57

oooh, die ken ik nog wel Haha! haha, wat een boefje is dat! dat topic waar hij echt hóóg de lucht in ging brrr Knipoog

ik vind dat je een heel mooie zit hebt, echt super!

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 12:03

Destinietje schreef:
Commentaar is niet nodig, daar heb ik les voor, en ik vond mezelf al heel stoer dat ik mijn setjesloze, laarzenloze, en met slof op de foto stuiterende paard op bokt durfde te zetten.

Haha! Ik lag al in een deuk met de foto's en jouw bijhorende commentaar maar deze laatste opmerking slaat alles! Haha! Haha!
Ik vind jouw paard trws ook geweldig leuk. Je ziet gewoon aan zijn uitdrukking dat hij erg ondeugend is.
Edit: even in je profiel gespiekt Bloos Knap dat je zo blijft doorzetten met dat boefje.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:11

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:18

Je rijd met een slof die zit echt veeeel, het ziet er neit lekker uit..en dat kantelen!! eww bah! jeetje..wat rijd jij brak zeg!! en dan alles niet matchend...

lol..kont t ff niet laten!! hihi Clown
hele mooie verbetering hoor, ziet er goed uit enne ga zo door! OK dan!

al heel wat mooier dan het 12 stappenplan *hoe verlies ik mijn baasje*
en natuurlijk dat je de wilskracht heb om er nog steeds zo mee door te gaan (niet iedereen waardeerd zulk (bok)gedrag Nagelbijten / Gniffelen )

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:22

ik wens je veel succes! en ik hoop dat het goed komt! gewoon lol blijven houden en positief denken!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 13:40

Wat een leuke reacties zeg, dat had ik echt niet verwacht! Maar ik heb nog elke dag lol met hem hoor, wees niet bang, hihi! Hij heeft bijna alleen nog maar leuke kanten, het is gewoon zo'n fijn en werkwillig paard! Alleen stitch is heel dúidelijk. Is ie stout, doet hij dat niet subtiel, maar laat hij iedereen meegenieten, lol!
Ik ga nu even rijden en hopelijk heb ik straks fatsoenlijke ríjfoto's!

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:43

mooizo!!
Je kan wel belachelijk reageren, maar wat heb je dr aan!! je kan beter zien dat iemand er plezier in heeft met een paard met praatjes dan zo'n saaie die alles pressies doet (vind ik iig Lachen )

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:45

Prachtig beestje! Had dit zelf iets anders opgelost, maar ik weet natuurlijk niet hoe het paard qua karakter is, maar door in de mond te zitten krijg je vaak alleen een averechts effect, door aan de mond te zitten worden ze erg hard erin en zullen nog meer opstandig worden omdat het pijn doet wanneer je er hard in trekt. Voorwaarts oplossen vind ik altijd het beste Ja.

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 13:49

Sammie_44: Ik kan aan deze fotos toch niet direct afleiden dat ik aan de mond zit. Daarbij moet ik hem níet van voren loslaten als hij dit doet, omdat hij heel goed weet dat hij dan zijn "zin" krijgt. Ik heb hem nu 2 jaar en ken zijn gedrag door en door, en wordt er ook in begeleid, waardoor ik inmiddels redelijk goed weet wanneer ik hoe moet reageren op gekke acties van hem.Ik doe op zulke momenten dus alsof mijn neus bloed, en rijd gewoon door zoals ik aan het rijden was, met hand én been. Natuurlijk hou ik ook niet helemaal mijn houding in stand als hij aant springen is, dus kan ik wat verder naar voor of achteren zitten waardoor het misschien wat vertekend, maar dit lijkt me niet meer dan normaal...
Maar toch bedankt voor het meedenken. Knipoog

janyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:57

haha, leuk....
ik heb je profiel bekeken, en dat beeld lijkt extreem veel op mijn (inmiddels verkochte ) pony Holiday...
de eerste anderhalf jaar dat ik hem had, heeft ie niet veel anders gedaan dan die van jou. maar je moet gewoon blijven doorzetten want uiteindelijk is het echt een schatje geworden, en toen werd ie te klein Tong uitsteken

veel succes nog Knipoog

nodenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:58

Ik vind het heel knap van je dat je er ook gewoon nog lol om hebt, en dat je er ook elke dag weer opstapt. Knap hoor. OK dan!

Veel succes vandaag en de dag daarna en daarna, enz, enz.

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:00

Ontzettend knap dat je zo goed volhoudt met je paard!! Meer dan 'petje af' kan ik eigenlijk niet zeggen. Haha!

nodenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:02

Off topic, je hebt echt een geweldig profiel Haha! *LOL* Hyper! OK dan!

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:03

Watr een deugniet zeg. Geweldig, nou ja eigelijk mag het natuurlijk niet. Maar het zijn wel hele mooie fotos en het kommentaar erbij is mooi geschreven.

Dus ook al mag het niet is het stout, toch is het ook weer grappig en al beheersder dan die andere fotos.

Een griffel met een dikke 10 dat je dit durft te plaatsen. Waarin we ook allemaal eens zien dat het niet altijd koek en ei is.
Sucses in Wenen overigens.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:03

nouhee
ik geef macho maar niet op voor een cursus van stitch Lips are sealed

Huilen van het lachen

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:11

Leuke cursus!!! Heel leerzaam.. dank je wel Haha!

Je profiel is geweldig... met plezier zitten lezen!!! Succes hoor..