_Nicky schreef:He Wendy, ik zie wel verbetering hoor!
Vanaf augustus toen ik op stal kwam tot nu zijn jullie positief vooruit gegaan!
Thanks!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Nicky schreef:He Wendy, ik zie wel verbetering hoor!
Vanaf augustus toen ik op stal kwam tot nu zijn jullie positief vooruit gegaan!
) daar twijfelen we ook zeker niet aan, als ik ook voor de andere mag praten tenminste.
maar ik denk dat die commentaar al gegeven is.
Tulandro schreef:Dat is echt totaal niet te zien van deze foto's.

Shirley__ schreef:Moet ik eerlijk zijn?
Op de eerste foto zit je rechterop...
Op de tweede zit je wat gespannen naar voren!
Let hier goed op!
Veel succes nog!
Mijn zit is zeker nog niet altijd perfect maar gespannen, nee das niet de benaming voor mijn zit normaal gesproken. Ik kiep daar idd wel iets naar voren omdat hij dan zo gaat sjouwen. Jij ziet verder ook geen verbetering bij het paard?
rianne67 schreef:Ik vind dat ie veel mooier in zijn vacht zit!! veel diepere kleur.. En een mooiere hals houding!
Imerose schreef:Hij is vanaf het moment dat jij hem bent gaan rijden echt heel veel beter gaan lopen.
Meer van achteren, meer aan elkaar, veel beter bespierd en veel beter in zijn vacht!!
Ik vond de opvallendste verbetering komen vanaf het moment dat je bij Sandra bent gaan lessen.
Thanks! 
opaal schreef:Tulandro schreef:Dat is echt totaal niet te zien van deze foto's.
Heb jij je ogen in je zak zitten dan? Ik zie toch wel degelijk een groot verschil van verbetering in alles!

. Sta juist altijd heel erg open voor opbouwende kritiek maar helemaal niks zien doormiddel van de foto's die hier geplaatst staan vind ik lichtelijk overdreven. Dus was daar meer een beetje teleurgesteld in dat er niks te zien is volgens sommige mensen, positief of negatief. Zal voortaan rekening houden met mijn tekst opzet.
opaal schreef:Tulandro schreef:Dat is echt totaal niet te zien van deze foto's.
Heb jij je ogen in je zak zitten dan? Ik zie toch wel degelijk een groot verschil van verbetering in alles!
En maar goed ook anders zou ik echt gaan denken dat ik mijn ogen in mijn zak heb zitten ja. Die oren in zijn nek waar je over schrijf, zijn oren die ontspannen opzij hangen. Maar ook kan ik zien dat dat een beetje vertekend op de foto. Op de bovenste foto waar ik volgens jou zijn hoofd naar beneden probeer te rommelen doe ik helemaal niks met mijn handen, houd deze op zijn plek maar hij drukt zich daar eruit en komt daarbij terug in tempo.