Zoveel verbetering binnen paar maanden!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

opaal

Re: Zoveel verbetering binnen paar maanden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 11:37

_Nicky schreef:
He Wendy, ik zie wel verbetering hoor!
Vanaf augustus toen ik op stal kwam tot nu zijn jullie positief vooruit gegaan!

Thanks! Haha!

Novice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 18:56

Er zal ook idd verbetering in zitten, (het is zelfs te hopen dat het zo is Knipoog ) daar twijfelen we ook zeker niet aan, als ik ook voor de andere mag praten tenminste.
Alleen een stapfoto is moeilijk met een draffoto te vergelijken.

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:11

ik vind dat je zeker verschil ziet, als je eens naar z'n kont kijkt, zie je dat die op de 2de foto er VEEL meer onder zit Ja maar ik denk dat die commentaar al gegeven is.
ziet er goed uit hoor!
ga zo door Knipoog

opaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 19:20

Hier nog even een iets duidelijkere foto, ook weer in draf alleen dan andere hand.

Vorig jaar Augustus:
Afbeelding

Paar weken terug:
Afbeelding

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:32

Dat is echt totaal niet te zien van deze foto's.

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:38

ikvind er wel verbetering inzitten , maar niet direct zegmaar.
het ziet er veel meer ontspannen uit, en de achterhand zit er beter onder Lachen

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:47

Ik vind dat ie veel mooier in zijn vacht zit!! veel diepere kleur.. En een mooiere hals houding!

opaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 15:08

Tulandro schreef:

Heb jij je ogen in je zak zitten dan? Ik zie toch wel degelijk een groot verschil van verbetering in alles!

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 15:10

Moet ik eerlijk zijn?
Op de eerste foto zit je rechterop...
Op de tweede zit je wat gespannen naar voren!
Let hier goed op!
Knipoog
Veel succes nog!

opaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 15:19

Shirley__ schreef:
Moet ik eerlijk zijn?
Op de eerste foto zit je rechterop...
Op de tweede zit je wat gespannen naar voren!
Let hier goed op!
Knipoog
Veel succes nog!

Jullie zijn niet echt van het geven van complimenten zeg! Knipoog Mijn zit is zeker nog niet altijd perfect maar gespannen, nee das niet de benaming voor mijn zit normaal gesproken. Ik kiep daar idd wel iets naar voren omdat hij dan zo gaat sjouwen. Jij ziet verder ook geen verbetering bij het paard? Blond

opaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 15:43

rianne67 schreef:
Ik vind dat ie veel mooier in zijn vacht zit!! veel diepere kleur.. En een mooiere hals houding!

Ja dat is zeker allemaal waar, vooral zijn vacht is zo opgeknapt! Hij heeft weer kleur nu zoals de da vertelde. Ook al zijn gangen zijn met 200% verbeterd. Bedankt voor het willen zien ervan! Knipoog

Imerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 15:45

Hij is vanaf het moment dat jij hem bent gaan rijden echt heel veel beter gaan lopen.
Meer van achteren, meer aan elkaar, veel beter bespierd en veel beter in zijn vacht!!
Ik vond de opvallendste verbetering komen vanaf het moment dat je bij Sandra bent gaan lessen.

opaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 15:46

Imerose schreef:
Hij is vanaf het moment dat jij hem bent gaan rijden echt heel veel beter gaan lopen.
Meer van achteren, meer aan elkaar, veel beter bespierd en veel beter in zijn vacht!!
Ik vond de opvallendste verbetering komen vanaf het moment dat je bij Sandra bent gaan lessen.

Hoi stalgenoot! Haha! Thanks!

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 15:52

Hij zit beter in de spieren! Over het lopen zelf kan ik niet veel zeggen! Wel vind ik het een ontzettend mooi paard Haha!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:24

opaal schreef:
Tulandro schreef:

Heb jij je ogen in je zak zitten dan? Ik zie toch wel degelijk een groot verschil van verbetering in alles!

Moderatoropmerking:
Opaal, je mag best iets minder aangebrand reageren Knipoog
Dat jij zelf vooruitgang voelt is fijn en het is je ook van harte gegund, maar dat wil nog niet zeggen dat anderen dat ook vinden.
Het principe van HAW is dan ook dat hier gewoon op een open manier over gesproken wordt.
Dat houdt in dat je wellicht hele positieve reacties krijgt, maar misschien ook wat kritische reacties. Dat mag hier ook gewoon, dit forum is juist bedoeld voor rijtechnisch commentaar.
Wellicht zou je er goed aan doen om wat meer (en duidelijkere) foto's te plaatsen, op basis van deze foto's is het ook moeilijk om goed onderbouwd commentaar te geven.

opaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 19:38

Mijn excusses dat het zo aangebrand over is gekomen want dat is zeker niet mijn opzet geweest! Bloos . Sta juist altijd heel erg open voor opbouwende kritiek maar helemaal niks zien doormiddel van de foto's die hier geplaatst staan vind ik lichtelijk overdreven. Dus was daar meer een beetje teleurgesteld in dat er niks te zien is volgens sommige mensen, positief of negatief. Zal voortaan rekening houden met mijn tekst opzet. Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 09:02

opaal schreef:
Tulandro schreef:

Alleen jij dan.. je plaatst foto's die totaal verschillend zijn. De eerste foto die je plaatst is een stap foto, en de foto daaronder zie ik een paard dat misschien wel beter loopt, maar wel zijn oren plat in zijn nek heeft. KLinkt misschien rot, maar als jij nieteens vanaf een foto kunt afleiden dat het een stap foto is, is het misschien ook niet zo raar dat wij geen verschil zien!

Dan probeer je het nog een keer, dan plaats je een foto waarbij je paard totaal uit elkaar loopt, en jij hem aan de voorkant naar beneden probeert te helpen. Weer niet te vergelijken met de andere foto..

Jammer.. laat een reeks foto's zien, en misschien zien we dan een verschil, want nu is dat gewoon niet mogelijk.

opaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 10:29

Nou er zijn toch genoeg mensen zoals je kunt lezen in dit tropic die wel veel verschil zien! Haha! En maar goed ook anders zou ik echt gaan denken dat ik mijn ogen in mijn zak heb zitten ja. Die oren in zijn nek waar je over schrijf, zijn oren die ontspannen opzij hangen. Maar ook kan ik zien dat dat een beetje vertekend op de foto. Op de bovenste foto waar ik volgens jou zijn hoofd naar beneden probeer te rommelen doe ik helemaal niks met mijn handen, houd deze op zijn plek maar hij drukt zich daar eruit en komt daarbij terug in tempo.

En idd zou het beter zijn om een serie foto's te plaatsen maar de serie's die ik van beide foto's heb zijn helaas nog slechter dan deze. Het valt bij ons in de bak niet mee om met een gewone camera bewegende foto's te maken.
Laatst bijgewerkt door opaal op 02-04-07 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

opaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 10:44

En nogmaals, heb ik dit tropic niet gemaakt om te poggen ofzo. Er is gewoon super veel verbetering bij dit paard en had gehoopt het met jullie te kunnen delen via deze foto's. Vind het alleen heel vreemd dat de ene helft op dit tropic ook echt de verbetering ziet en de andere helft ziet niks. Ook al zijn de foto's slecht zie ik toch duidelijk een groot verschil in de kleur van zijn vacht, zijn bouw, bespiering enz. Maar goed, is gewoon jammer meer niet.... Pling