Parkaval@Strobaal springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xsander

Re: Parkaval@Strobaal springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:30

jaah leuk Haha! heb ik laatst ook gedaan Knipoog,, maar dan wat kleinere pakjes,, tis erg leuk om te doen Haha!

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:39

Jullie zijn zo te zien al wel heel wat verbeterd.
Jij kan al een beetje de afstand regelen (of hij doet dat voor jou). Maar dat hij MAG stoppen, sorry hoor maar als die van mij niet uitkomt MAG hij niet stoppen hoor. Hij MAG stoppen als ik voor hem afspring. Maar niet als het eventjes niet uit komt (als ik hem niet voorruit heb geduwt maar dan nog dan springt ie meestal wel) of het "te hoog" is.
Wel vind ik het een goede SGM oefening. Maar maak duidelijk onderscheid tussen een parcour springen en een cross rijden! Anders krijg je problememen in het parcour!
Nog een laatste iets: Zo'n stroobaal kan terk zijn maar hier kan hij niet nog eens op "banken" hoor!

Maar dus jullie zijn echt veel verbeterd!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:19

Paak heeft er duidelijk plezier in zeg!!! (net als jij Haha!)

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:25

ik zou het echt niet durven over zo'n baal te springen (die niet valt als je mis springt) Tong uitsteken Maar goed daarom doe ik ook geen cross.

ziet er verder leuk uit!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:33

Even een opmerking over je zit tijdens de sprong..

Probeer met je kont zo dicht mogelijk bij het zadel te blijven, en dus niet zover eruit te komen bij de afzet.
Ik maakte vroeger ook deze 'fout'.. ben bij een nationale springruiter (lees stijlruiter) in dienst geweesten heb daar anders leren springen. En het gevoel met springen veranderde, het werd een waar genot.. (en niet meer het gevoel van loskomen van je paard)
Als je tips hiervoor wilt hebben, moet je maar even een pm sturen.