Shakira @ work in Scapa Navy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem_

Re: Shakira @ work in Scapa Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 22:46

MiJn_PaArDjE schreef:
Heel mooi paardje, ben zelf geen voorstander van de elastiek en zeker bij jonge paarden maar dat is ieders eigen mening alhoewel ik wel een beetje (in mijn ogen) wil helpen door het even uit te leggen (dus echt niet slecht of aanvallend bedoeld). Ik heb er ook een tijdje mee gereden en eigenlijk vind ik het persoonlijk een slecht hulpmiddel omdat het dus steeds druk uitoefent tot ze ontspannen lopen en daar heb ik dan van ervaren dat ze er een harde mond van krijgen dus kan je misschien beter even wachten en als je er op zit, met een slof proberen ofzo want dat kan je toch nog loslaten als ze braaf is en dat bepaal je zelf, natuurlijk wel juist gebruiken. Maar dat moet je natuurlijk zelf kiezen. Heb je er al beugels aangehangen want dat kan je beter doen dan zijn ze het al een beetje gewoon dat er iets tegen hun buik hangt en beweegt. Je ziet er goed bezig uit, erg rustig en de tijd nemen, veel succes verder en ik zeg dit enkel voor jouw mogelijkheden te geven echt niet voor een discussie te beginnen ofzo. Scapa staat haar trouwens goed.

nee oke.. Lachen
iedereen ze eigen methode.. mijn 1e pony die pas is verkocht (nina) heb ik ook zo gedaan en die heeft altijd een superzacht bekkie gehad Lachen
ik probeer dit nog even Knipoog maar toch bedankt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 00:37

Ziet er goed uit Lachen
Vraagje: hoe heb je het elastiek vastgemaakt? Deze manier lijkt mij ook wel wat namelijk Knipoog

Judie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:40

Super goed gedaan!! Leuk filmje Lachen Ziet er echt heel ontspannen uit Knipoog

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:57

Ziet er goed uit, ziet er telkens ook weer wat beter uit.
Idd ook erg vriendelijke methode Knipoog

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:59

Wát een schatje zeg! Dit beestje spreekt me echt aan! Ja Gaaf dat je er voor het eerst op gezeten hebt zeg! Haha!

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:00

NinaTijger schreef:
nina88 schreef:
Ik vind het er ook erg ontspannen uitzien!! Zeer vriendelijk methode ook..

Maar,, ik wil toch nog even zeuren over het elastiek..
Ik heb op je vorige topic gekeken en het is indd al een verbetering hoe je ze nu hebt vast gezet.. Maar ik zou ze nog lager zetten, tussen de voorbenen.
Zodat ze iets meer over haar rug gaat lopen en haar hoofd en hals ook echt wat lager inzet..
Misschien ook nog een goed idee om in de loop der tijd een gedeelte van een pessoa achter de achterbenen te doen, zodat ze haar achterhand wat gaat gebruiken?

nee sorry .. ze is nog jong en ik wil haar niet met haar hoofd zo laag hebben lopen Lachen
ze kan nu mooi met haar hoofdje dalen en word daar niet in tegen gehouden, tussen de voorbenen word ze letterlijk naar beneden gedwongen.. en die achterhand komt wel, de ene keer doet ze daar meer mee dan de andere. ik ben super trots op haar en hou het zo Lachen

maar even goed bedankt Lachen

heel goed dat je het rustig aan wilt doen met je paardje.. ik zou alleen dan helemaal geen elastiek gebruiken dan.. had er van de week met een kennis van me een gesprek over (over het gebruik van elastiek) ik was voor hij hield er niet zo van en heeft me uitgelegd.. ik ben om..
hij zei het volgende.. je paard kan zich trainen op elastiek.. bij wijze als je naar de sportschool gaat dan train je jezelf vaak op apparaten met elastiek, je rekt het elastiek op en kweekt zo op die manier spier.. en toen zei die.. als je je paard vast zet kun je dat beter doen met iets wat niet mee geeft hoeft niet strak maar als het mee geeft zoals elastiek doet kan hij erop ''trainen'' en gaat hij zich tegen de druk inzetten iets wat je juist niet wilt

snap je het idee een beetje? ik had er zo ook nog nooit tegenaan gekeken.. maar ik denk wel dat hij gelijk heeft.. je ziet bij jou ook in je filmpje dat shakira haar mond open en dicht doet.. ik vind het trouwend echt super hoe een vertrouwen ze toont, het lijkt wel of ze het de normaalste zaak van de wereld vind dat je op haar rug zit..

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:08

Mooi beestje! Bloos!
Wat is haar afstamming ?
Echt super dat ze het zo goed opneemt!

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:46

Knappe pony Lovers
Ik vind het er netjes uitzien en erg ontspannen. Ga zo door zou ik zeggen!

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:55

Wat een leuk ding zeg!!!!

Mag ik vragen waarom die blauwe dekensingel erom zit???
Pure interesse, hoor!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 15:15

om het zadel beet te houden? Knipoog
Vind het er fijn uitzien zo Ja

edit: in vorig topic staat vanwege t klapperen van de zweetbladen Ja

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 20:49

dank jullie Lachen