MiJn_PaArDjE schreef:Heel mooi paardje, ben zelf geen voorstander van de elastiek en zeker bij jonge paarden maar dat is ieders eigen mening alhoewel ik wel een beetje (in mijn ogen) wil helpen door het even uit te leggen (dus echt niet slecht of aanvallend bedoeld). Ik heb er ook een tijdje mee gereden en eigenlijk vind ik het persoonlijk een slecht hulpmiddel omdat het dus steeds druk uitoefent tot ze ontspannen lopen en daar heb ik dan van ervaren dat ze er een harde mond van krijgen dus kan je misschien beter even wachten en als je er op zit, met een slof proberen ofzo want dat kan je toch nog loslaten als ze braaf is en dat bepaal je zelf, natuurlijk wel juist gebruiken. Maar dat moet je natuurlijk zelf kiezen. Heb je er al beugels aangehangen want dat kan je beter doen dan zijn ze het al een beetje gewoon dat er iets tegen hun buik hangt en beweegt. Je ziet er goed bezig uit, erg rustig en de tijd nemen, veel succes verder en ik zeg dit enkel voor jouw mogelijkheden te geven echt niet voor een discussie te beginnen ofzo. Scapa staat haar trouwens goed.
nee oke..

iedereen ze eigen methode.. mijn 1e pony die pas is verkocht (nina) heb ik ook zo gedaan en die heeft altijd een superzacht bekkie gehad

ik probeer dit nog even
maar toch bedankt 
Gaaf dat je er voor het eerst op gezeten hebt zeg!