Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vieva schreef:@Jitske: bedankt, ik hoop het ook![]()
@Revas: idd, dan zit het dus ook in het afstammings bloed dat hete gedraghaha.. Romano is ook zo onder het rijden dat hij heel heet is en overgangen ook best moeilijk zijn, maar eenmaal als tie je bergijpt en vertrouwt is hij zo onwijs rustig
..
dank je iig
@Strawberry_: dank je voor de reactie
mensen ik heb trouwens goed nieuws![]()
nadat ik gisteren luuk mijn wedstrijd paard heb gestapt ivm een blessure, heb ik romano gelongeerd en was hij super rustigtotdat me vriendin bij de honden bezig was met een schep, daar schrok hij van en was hij heel heet
haha
maar kan gebeuren,
maar het goede nieuws is dat ik te horenkreeg van de eigenaresse dat ze de da had gebeld en dat we met romano 4 weken moeten longeren aan 1 stuk, dan gaat tie 6 weken lekker de wei op om zijn wond te genezenen dan mogen ik en mijn vriendin ( dochter van de eigenaren hem gaan rijden en alles aan leren
![]()
en tegen die tijd hoop ik dat me ouders het besluit hebben genomen om hem te kopen, hiervoor spaar ik uiteraard natuurlijk mee![]()
Vieva schreef:M_J: van de wond op zijn schoft die was toen nog niet zo erg, en hij was ietsje dicht gegaan dus wouden ze kijken of het aan het zadel lag dus hadden het wel passende zadel erop gelegd
Xsander: dank je
Macho_C: hij is ook heel mooihaha..
dank je iig
Kellyy_ bedankt