Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Laura24 schreef:Mooi paard, en je rijdt erg netjes! Alleen, zie ik het verkeerd, of is je paard wat aan de iele kant?
Mooi paard, lekker groot en gek op jassen (ahum)
Hij doet me qua koppie denken aan ons Macho, ik dacht dat er misschien iets van Trakehner inzat, maar heb dat dus mis?
Ik vond die gelijkenis zo frappant!
Noppie schreef:Hai Mieneke,
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!Mooi paard, lekker groot en gek op jassen (ahum)
Hij doet me qua koppie denken aan ons Macho, ik dacht dat er misschien iets van Trakehner inzat, maar heb dat dus mis?
Ik vond die gelijkenis zo frappant!
Heel veel plezier met hem!!!
Venetia schreef:Wat een hoogbening paard! Chique hoor. Ik vind dat juist mooi, dat het geen uit de kluiten gewassen reus is!
Je rijdt er hartstikke fijn op, hij lijkt ook een erg fijne mond te hebben, hier ga je nog veel van leren!
) 
Gjilke schreef:Wauw Mien (En Afke & Mams) wat een super mooi paardje! Ga je hem ook starten?
Zw_Mikkel schreef:Gjilke schreef:Wauw Mien (En Afke & Mams) wat een super mooi paardje! Ga je hem ook starten?
Mieneke gaat hem eerst nog niet starten, de bedoeling was dat ik hem van de zomer ga starten en nog even afwachten hoe het met mijn moeder gaat. En dan zien we volgend jaar wel voor mieneke, aangezien ze er al 2 op wedstrijden uitbrengt
luwaniej1 schreef:Leuke combinatie! ik kocht mijn merrie ook met al aardig wat knopjes er op en heb er tot nu toe nog steeds alleen maar profeit van, heerlijk zon leer paard! veel plezier ermee!
drowning schreef:Jullie zien er leuk uit met z'n tweeen, je past er leuk op![]()
Ik vind 'em er ook goed uitzien.
Heel veel succes met je nieuwe aanwinst!