Nous-Nous [Shet] @ wat drressuur en springen in de zon

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Charlotte

Re: Nous-Nous [Shet] @ wat drressuur en springen in de zon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 21:54

over je grootte geen commentaar hoor, maar het zadel niet normaal! ,. en als je paard met z'n hoofd naar boven loopt dan is er wel ietsz fout gegaan! & dan ook nog gaan wijken? .. je kan pas gaan wijken wanneer ej paard een beetje naar benede loopt..
& die stelling? fijn voor jou dat jij dat stelling noemt.. dus echt niet he! dat is gwoon erg aan de teugels hangen.
sorry ook al komt het zo over! dit is gene boos bericht.. maar alsjeblieft.. doe er wat aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:58

lotte_abc schreef:
over je grootte geen commentaar hoor, maar het zadel niet normaal! ,. en als je paard met z'n hoofd naar boven loopt dan is er wel ietsz fout gegaan! & dan ook nog gaan wijken? .. je kan pas gaan wijken wanneer ej paard een beetje naar benede loopt..
& die stelling? fijn voor jou dat jij dat stelling noemt.. dus echt niet he! dat is gwoon erg aan de teugels hangen.
sorry ook al komt het zo over! dit is gene boos bericht.. maar alsjeblieft.. doe er wat aan!

en nu nederlands Nagelbijten / Gniffelen Clown

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:00

Hihi het diertje kan niet eens afbuigen want dan glijd het zadel zo over zn hals en zn hoofd van de pony af Clown
Kan ie zo pootjes optillen en uit de singel stappen

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 14:02

even ter informatie:
ik heb nu wel genoeg over het zadel gehoord en het ook al uitgelegd.
liever daar geen comentaar meer op te geven

Macho_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:02

ja ik weet niet ik vind het niet echt dresuur oefenen maar dat kan ook aan mij liggen , Je zadel lig bijna op zn Hals

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 14:07

als we nou even allemaal mijn uitleg lezen voordat we hier zomaar wat gaan posten Lachen dat zou vast helpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:13

commentaar over zadel is al gegeven, je houding vind ik ook bagger en als dat dressuur is, wat doet mijn paard dan wel niet? grand prix? Verward
pony loopt verre weg van nagevelijk en ontspannen en is absoluut geen fijn gezicht om naar te kijken!!
en als die niet goed op teugelhulpen reageert, zou die dan geen pijn hebben? is het geen verzet? heb je hem wel eens laten controleren door de DA en tandarts?

en als die helemaal in orde is, waarom neem je hem dan niet terug met je stem als hij daar wel zo goed op reageert? Verward

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 14:15

dressuur is niet alleen maar nageefelijk rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:19

nee klopt, maar ook niet alleen gespannen met de kop in de lucht een paar figuurtje's lopen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 14:23

over zadel zeg ik niks, al genoeg over verteld, maar foto van stelling,, is niet echt stelling. paard moet recht uit lopen en naar buiten kijken, maar nu loopt hij half schuin. En met wijken moet je ook rechter blijven lopen, eerst rechtstellen, beetje stelling en opzij drukken, Nu ga je meer schuin naar hoefslag toen, maar niet echt wijkend