Wow, ik dacht dat dit topic onderhand op pagina 100nogwat stond hahaha.
@ xKusssx Bij Hofs was Casjmier alleen aan de hand, die hengst onder het zadel was geloof ik een New Forest. Willy heeft wel gevraagd of ik hem daar wilde rijden, maar ik heb nee gezegd.
@ Kel_Or Wat spanning allemaal kan doen he....... Eerlijk gezegd deed ik bijna niks met mijn benen, had het gevoel dat als ik hem zou bijdrijven, hij alleen nog maar zou galopperen en ik was niet ontspannen genoeg om hem op mijn zit terug te krijgen en de teugels had ik naar mijn idee al veel te strak, alleen in stap kon ik die ietsjes losser laten. Met les is hij veel meer ontspannen (ik ook
) en loopt hij beter.
@ dekloktikt, het was ook onrustig en ik weet niet hoe vaak hij al op een show/wedstrijd is geweest ohz. Het enige waar ik vanaf weet is dat hij met de HK in Ermelo ohz heeft gelopen met Shanna en ik ken 1 springfoto van hem met ruiter in wedstrijdkleding.
@ MyStar, ontspanning en balans werken we in de les aan. Ik was die dag zelf erg gespannen en dan lukt het niet om bij hem de spanning eruit te rijden. Als we gewoon aan het rijden zijn lukt dat wel. Hij is al veel meer ontspannen als in het begin toen ik hem net deed.
Welke pony rij jij dan?
@ sammie_44 het was ook niet nodig geweest om zenuwachtig te zijn, maar normaal gesproken rij ik nooit voor publiek, geen wedstrijden of niks, ik wist niet hoe Casjmier zou gaan reageren, was de eerste keer dat ik hem voor publiek reed, dus toch wel spannend.
@ Joyce, ik doe Willy zeker de groetjes, als je een keer zin hebt om Casjmier irl te bekijken weet je hoe je me kan bereiken he.
Groetjes Eefke