Ziet er goed uit!
Moet trouwens ook lekker gevoel geven; die ruimte om je heen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lauraapje schreef:echt super!
leuk paardje joh!
en het dekje is ook héél erg mooi, ik vind dat U heel erg netjes rijdt.
want toen ik op een fries ging zitten stuiterde ik tien meter de lucht in iedere keer!
Groetjes
SANEX schreef:Tjalling!
Hij is leuk he! Ik reed hem ook toen ik daar zat.
Je hebt hem leuk aan het lopen hoor, dat kreeg ik niet voor elkaar met mijn brakke gewrichtjes. Tegen de tijd dat ik hem fatsoenlijk voorwaarts had waren mijn heupen al aan poeierDie dikke moest je echt drijven, drijven en nog eens drijven... En dan moest hij ook nog eens dressuurmatig lopen, pff
Ben jij in de buitenbak nooit bang dat je een golfbal tegen je kop krijgt ? ( heb er daar eentje gevonden, die ligt nu als souvenir bij mij thuis)
) nog nooit tegen gekomen, en van dat dressurmatig, moet zeggen dat ik na 10 min ook al aardig moe word hoor
maar buiten is die wel redeljk voorwaarts, vergeleken met binnen, maar het kan natuurlijk nog veel beter
Jobbeltje schreef:Leuke foto's hoor!
Mooi dekje! Ook gefeliciteerd met je verjaardag! (ik=vandaag jarig)
Vind de laatste foto ook niet zo mooi, hij loopt een beetje zonder rug.
Rijd je hem nou met martingaal of tiedemann? of lijkt dat maar zo?
@ Sanex, wij hebben ook hele emmers met golfballen uit de buitenbak en het menveld gehaald. Zelfs op Jagtkorn in de weilanden lagen zeDan mis je als golfer echt wel je doel
lijkt maar zo of ik he met iets rij 
clausjuh schreef:zo an, das weer eens wat anders dan nouska:p.
ziet er egt gaaf uit. kan ook mooi lopen zeg. mag je al die paarden rijden op je stage??
xxxx clau

x_Katja_x schreef:Ziet er goed uit! Vooral die laatste foto!![]()
Is dit je verzorgpaard op een paard in Denemarken?
Erg leuk dekje ook, van welk merk is die?
Nou geniet nog even van die 3 weken![]()
Groetjes Katja.

Pollewoppy schreef:leuke foto's, maar als ik heel eerlijk ben vind ik zijn dikke buik een slecht excuus dat je je tenen zo naar buiten draait.
Als je op een paard zit met een dikke buik kan ik me voorstellen dat je daardoor je been meer naar voren afsteekt, omdat je been door de dikke buik in die liggen 'gedwongen'wordt. Maar je tenen draaien er niet door naar buiten...
Erg goed voor de tanden van honden trouwens
) 

!
Adil18 schreef:Pollewoppy schreef:leuke foto's, maar als ik heel eerlijk ben vind ik zijn dikke buik een slecht excuus dat je je tenen zo naar buiten draait.
Als je op een paard zit met een dikke buik kan ik me voorstellen dat je daardoor je been meer naar voren afsteekt, omdat je been door de dikke buik in die liggen 'gedwongen'wordt. Maar je tenen draaien er niet door naar buiten...
Sluit ik me bij aan! En om eerlijk te zijn vind ik het ook nog wel meevallen met die "dikke pens" (dus geen pans...pens is gewoon de voormaag bij herkauwersErg goed voor de tanden van honden trouwens
![]()
)