. Ik moet vrijdag weer rijden dus ga alle tips eens proberen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik moet vrijdag weer rijden dus ga alle tips eens proberen
Raja schreef:prober je bekken te kantelen.
je kan oefenen door met je rug tegen een muur te gaan staan en te zorgen dat je dan je onderrug ook tegen de muur aan duwt zonder verder van houding te veranderen...
Succes!!
.
Ik wist niet eens is dat jij hier een topic over had geopend 
) ik zeker op alle tips proberen te letten
. Heb gistere springles gehad dus heb niet echt heel veel tips kunnen proberen
haha
( athans bij mij hielp het mega goed ) casperrr schreef:Nee want voordat je het ook maar goed doorhad was je al binnen een paar seconden over de dubbel heen
C_hristel schreef:Strepsel: bedankt voor je reactie.. Maar als je ook zo loopt, dat is toch wel heel raar. Me moeder heeft ook wel eens verteld dat ik zo moet lopen, mr dat voelt zo raar aan. Ik zie trouwens ook niemand in het dagelijks leven zo lopen, iedereen loopt naar mijn mening altijd wel een beetje met een boogje in zijn rug

Strepsel schreef:Beetje late reactie maar toch.............
Zelf heb ik hetzelfde probleem en ik kan je zeggen, het is erg lastig. Een zweepje werkt dus niet !!! Je rug wordt daar alleen maar holler van. Je zit dan wel rechtop, maar je hebt nog steeds een kippekont zoals jij dat noemthaha
Wanneer je een holle rug hebt moet je er op letten dat je je bekken goed kantelt, je schouders naar achter hebt en je borst vooruit. voor je gevoel is het net alsof je naar de wc moet en je wat inhoudt.....
DIt moet je je echt een paar keer per dag doen en proberen jezelf aan te wennen om zo ook te lopen, te rijden.
Dan zul je zien dat na verloop van tijd je steeds netter gaat rijden( athans bij mij hielp het mega goed )
Succes ermee