(niet banketstaaf bedoeld) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(niet banketstaaf bedoeld) marillion schreef:nee hoor ik vat dingen nooit zo snel persoonlijk op,
enja houding en zit blijft iets moelijks voor bijna iedereen om dat elke keer op elk moment super onder controle te hebben, en ik moet ook zeggen als je net van de pony's af komt en dan op een paard van 1.73m is toch een heel verschil met rijden en vooral met doorzitten maar oefening baart kunst zeggen we maar.
enja mijn gezicht elke keer als ik foto's terug zie schaam ik me dood maar ik ben altijd zo geconcentreerd dat ik bijna vergeet adem te halen hihi
Tyrza schreef:Kan kloppen ja.
En ik kan ook uit eigen ervaring zeggen dat het een ontzettend grote overstap is om van pony's over te gaan op paarden. Ik was er ook jaren mee bezig om om te schakelen. Maar ben je eenmaal gewend, dan zijn pony's echt een eitje om te rijden
gegeliciteerd!!!! enh marillion is ook SUUUPER gaaf!!!!!

flora schreef:dat valkje ken ik, nja heb hem een paar keer op de gelderse gezien![]()
supersupersuper ponytje, is volgens mij meerdere keren gelders kampioen geweest
en is gewoon een super mooi diertje om te zien![]()
heel leuk voor je zusje, wees er maar zuinig op![]()

haha...
Dancie schreef:toch blijf ik je paard leuk vinden hij lijkt echt een gigantische
hengst echt stoer die ogen enzo echt een geweldig paard