Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, zie ook je profiel. maras schreef:Leuk paardje. mooi setje,ziet er plezierig uit.
Echter een klein tipje: niet over je houding maar over het woordje " men" in je tekst, verander dat voortaan even in het woordje " mijn" dat leest wat prettiger, zie ook je profiel.
nog niet opgevallen zal er eens op letten
RyantJ schreef:ziet er inderdaad leuk uit, setje staat 'm trouwens ook erg leuk!
alleen probeer 'm wat meer over z'n rug nog te laten lopen, bij zo'n jong paard nog, wat langer te laten worden echt op z'n eigen benen![]()
maar je bent zeker goed bezig!
ga zo door en komt helemaal goed met de fries
met uit draven laat ik hem zeker over zen rug in de lage lijnen draven. en tussen door eveneen volte naar t halsstrekken toe.. hier alleen net geen foto van... fenja schreef:Hey Leonie
Ziet er leuk uit man. Leuk om joris zo te zien lopen. alles goed daar verder??
Groetjes yvette
Nousa schreef:leuke foto's
Maar wat heeft ie een groot hoofd
Kaat18 schreef:Hee Luwaniej, leuke foto's! Alleen jammer dat je zo nu en inzakt (in je houding zoals op foto 7). Voor t mooie lijkt het alsof ie zo nu en dan een beetje op de voorhand duikelt, maar of dat echt zo is, is moeilijk te beoordelen vanaf een foto.
T groen staat m overigens wel superstoer!
hahah ik blijf het proberen maar als ik er maar even niet op let gaat het mis.susie1981 schreef:Leuk paard ook het setje staat erg leuk bij hem.
Ook voor de 3de keer hem je Joris al aardig aan het lopen.
Even iets anders, maar kan het zijn dat zijn staart iets te lang word of lijkt dat zo op de foto's.
Zou jammer zijn als hij daar een stuk uitstapte.
Verder veel succes !!
hahah ik blijf het proberen maar als ik er maar even niet op let gaat het mis.

Dancie schreef:super hoor maar ik zie je liever op naomi
Toch rijd je deze ook goed die galop foto`s lijkt hij heel lastig te
doen ik weet uit ervaring dat friezen het moelijk vinden om na te
geven in de galop.

! Dat groen staat hem idd hardstikke mooi
. Je geeft zelf al aan dat het zadel niet zo lekker zit, maar ik denk ook dat het mooier staat (en jij meer invloed hebt
) als je je beugels een gaatje langer maakt.
_Cubby_ schreef:hey leo,,
wat leuk dat jij Joris nu rijdt!![]()
Dat gaat vast helemaal goedkomen.