Het rijden ziet er netjes uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ziet er mooi ontspannen uit op de meeste foto's

je bedoelt meer impuls??
:D:D:D
toch weer een heel ander gezicht dan de eerste foto's he.
De volgende keer met foto's maken hebben we d'r vast weer een mooi zonnetje bij, dan noem je Djokke met recht een "Black Pearl" !!!

! Stoer hoor 
Lusitana schreef:Je nadert de pefectie!
![]()
Een mooie drijvende zit met een goed rechtopstaand of achterover komend bekken, al naar gelang van de situatie. Probeer wel je kruis nog wat verder naar voren in het zadel te krijgen, zodat je zitbeenknobbels werkelijk in het midden van het zadel zijn, maar dat is muggeziften hoor, voor als je het helemaal perfect wilt.
Wat ik helemaal geweldig vind is die rechte, maar soepele rug, de rechte schouders, de blik naar voren en die SMILE!!!!!
Zo zou iedereen moeten rijden, met zoveel plezier en ontspanning, maar toch bewust.
Ik vind je handen niet zo slecht hoor. Op de meeste foto´s zie ik mooi rechtopstaande, dragende, goed communicerende handen. Ellebogen mooi bij je zijdes en vaak kun je de gewenste rechte lijn trekken van bit door onderam naar elleboog. Je zite ook aan het paard dat het contact prettig is.
Heel mooi hoe je rechtop blijft in de zijgangen en dat hij mooi kruist en niet voor komt met de achterhand (die moet nl volgen. Heel vaak zie je dat mensen te fanatiek de kont opzij zetten).
Jullie zijn een cominatie die het ver kan schoppen. De opleiding zit in een mooie rustige stijgende lijn.
Ik weet niet wie je instructeur nu is, maar ook complimenten aan hem/haar.
) M3isSi3j schreef:Hij gaat idd al een heeel stuk beter en je ziet ook in sommige plaatjes de rust ja.. MAar het kan nog meer!! hahaha ik zeg niet dat je hem onder zn tempo moet gaan rijden, zeg alleen dat je juist zoo door moet gaan!
Nicky67 schreef:Hi Joyce,toch weer een heel ander gezicht dan de eerste foto's he.
Ziet er echt hartstikke leuk uit zo !!!De volgende keer met foto's maken hebben we d'r vast weer een mooi zonnetje bij, dan noem je Djokke met recht een "Black Pearl" !!!
Je weet het al lang van mij, ik vindt jullie echt super samen !![]()
Groetjes, Belinda