Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kylan schreef:Zo kan je helemaal niet beoordelen hoe het zadel ligt. Ik zou als ik jou was eens gaan rijden zonder pad en bontje. Dan kan je zien of het niet klappert (zie je niet met bontje) en kan je na het werk zien hoe de druk verdeeld wordt.
Ik vind jou mooier passen op de Kentaur, maar probeer het nog even als het 'kaal' op de rug ligt.
En daar rond heb ik mijn mening toch ook gegeven. Wat is dan het probleem?
Ik geef haar alleen een extra tip want ik vind dat je eerst en vooral moet kijken of het zadel jouw paard past. Als het voor hem niet past dan heeft het geen zin om je te gaan afvragen of jij erin past. Als de zadelmaker dan toch morgen komt dan kan zal die man vast ook wel kijken of zij erin past, nadat ie gekeken heeft of het op het paard past.

Solide schreef:En Rhodos, Kentaur een B-merk???? Volgens mij valt dat reuze mee. Tegenwoordig zie je overal Kentaurs.
. Ik vond ze iig vrij hard zitten, maar Stubben ook dus wellicht voel jij geen verschil daarin?
! xtostarlight schreef:Solide schreef:En Rhodos, Kentaur een B-merk???? Volgens mij valt dat reuze mee. Tegenwoordig zie je overal Kentaurs.
En sowiezo wat zou het al was het een Bmerk? Ik heb ook een kentaur, de medea II. En ja ik heb ook van die korte beentjes op een lang zadel, maar het zit heerlijk en het past goed op mn paard.
De kwaliteit ben ik al helemaal van te spreken, een vriendin van me heeft ook een kentaur van een jaar of 4/5 oud en die ziet er nog steeds toppie uit!
Kan ik niet van alle kieffers zeggen...

Welk zadel vind je zelf prettiger? Ik ben benieuwd wat de zadelmaker vanavond zegt.