Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mloesje schreef:Leuk paardje heb je! Ik zou haar idd de volgende keer ook anders bijzetten..
En waar longeer je? Is dat jullie bak? Hij lijkt nl. erg hard? Net alsof je op de stenen aan t longeren bent.

ik zou het niet weten..
Dit zijn mooie foto's, heel wat anders dan de bokfoto's
NinaTijger schreef:over de bak bodem:
het is in de padock bij stal en kan niet zeggen wat voor bodem het is..ik zou het niet weten..
wegens omstandigheden moest ik alleen naar stal en ik kan niet alleen met dat beestje langs de weg want ze is niet verkeersmak, normaal longeer ik altijd bij de club of bij iemand anders met een zand bak
) longeert
.
Veel plezier nog met haar
! CtjeLief schreef:tip: gebruik wat lappen vilt bijv. onder je bandages, hiermee verdeel je de druk, en het zit prettiger voor een paard.. verder ziet het er netjes uit, succes

loveshadow schreef:NinaTijger schreef:over de bak bodem:
het is in de padock bij stal en kan niet zeggen wat voor bodem het is..ik zou het niet weten..
wegens omstandigheden moest ik alleen naar stal en ik kan niet alleen met dat beestje langs de weg want ze is niet verkeersmak, normaal longeer ik altijd bij de club of bij iemand anders met een zand bak
Gelukkig longeer je normaal ergens anders want het lijkt me hier niet zo prettig voor het paard! De ondergrond lijkt erg hard en als ik het goed zie liggen er veel steentjes. Maar goed, je zegt al dat je normaal in een zandbak () longeert
.
Wat een leuk dier trouwens! Het setje en de nieuwe neusriem staan super! Ik vind je hele hoofdstel trouwens geweldigVeel plezier nog met haar
!

en een mooi setje natuurlijk , staat haar/hem goed 
) gabberluck schreef:Wat een geweldig beestjeen een mooi setje natuurlijk , staat haar/hem goed
Hoe oud is zij/hij eigenlijk , (ziet er namelijk nog niet zo oud uit)
bittermoon schreef:bandages waarom eigenlijk? een jong paard heeft die ondersteuning als het goed is niet nodig..
de pees wordt hier alleen maar warmer van en het beschermt eigenlijk alleen tegen wondjes.. als je paard zo aan het bokken is en ze komt dan met haar achterbenen haar voorbenen in dan heb je niks aan die bandages, je kunt beter peesbeschermers gebruiken.. wel duimpje omhoog voor de springschoenen