Lieke_88 schreef:Hey Ien,
Kom ik jou hier ook eens tegen!!! Lache man.
Leuk paardje.
Groetjes Lieke
Hey, ja je ziet mij ook overal,... hoe is het met jou verder!
Ik zie dat je nu lekker door bent gegaan!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lieke_88 schreef:Hey Ien,
Kom ik jou hier ook eens tegen!!! Lache man.
Leuk paardje.
Groetjes Lieke

. 
Citaat:Het is geen makkelijk paard. Maar wij hebben alle geduld van de wereld
Citaat:Dus naar mijn idee ging het zo dus vlugger dan zonder praam
Citaat:ik wil ook een wat zeggen, dat iedereen niet zo comentaar moet hebben!
ik wed dat de helft van de mensen die gerageerd heeft er niet eens verstand van heeft!
ik vind wel dta veel wat gelijk hebben over dta ze wat te snel gaan,
maar het is hun manier en hun paard
als je nou tips hebt! okey maar comantaar vind ik niet echt op zijn plaats.

anniee schreef:Lottehorse waar heb je in godsnaam een praam bij nodig bij een veulen?!
@ TS je hebt mij PM denk ik wel gelezen en ik ben het met de uitleg van de rest eens, dat was ook de stekking van mijn verhaal: bak afzetten (nog kleiner dus blijkbaar) en dan KAN ze niet te sterk zijn. Verder schoot me nog een tip te binnen: je zegt dat ze touw wel accepteerd maar het bit niet; zodra ze het ijzer voelt houdt ze haar kaken stijf. Kun je het niet eens met een rubber bit proberen? Wellicht dat ze daar wel "intrapt".
Citaat:We hebben vaak zat onze vingers in haar mond gehad, maar als je met een bit aan komt gaat ze slaan met haar hoofd. Ze wilt er onderuit komen en dit is geen angst. We kennen het paard al langer dan vandaag.
Doormiddel van de praam werd ze rustig, en sloeg ze eigenlijk niet meer met haar hoofd, zodat wij rustig haar bit in konden doen. Zonder stress. Hierna accepteerde ze het voorbeeldig.
vlooiebaal schreef:(aparte naam heb je)
En wat die keuring betreft, het is zo'n groot en slap paard zou je niet nog een jaartje wachten, en nog even laten groeien op het land, kapot rijden kan altijd nog.
En als sterke 4 jarige maak je meer kans dan met een slappe 3 jarige.
Jolynn schreef:Ik ben ook mijn paard aan het beleren.
Ik vind dat als iets zo veel problemen geeft (met het bit) dat het paard op een of andere manier toch niet goed is voorbereid.
Als je alles met veel geduld en veel voorbereiding doet vind een paard het heel gewoon dat er weer een volgende stap komt!
Maar dat is mijn ervaring,![]()
Wat wilde je in je pb vertellen?