Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

charlieb0y schreef:Kijk eens aan, een duidelijke verbetering! Je houding is inderdaad veel beter, en ook je handen blijven mooi op de plaats. Als dit dadelijk allemaal goed gaat en wanneer je dit allemaal 'goed' onder de knie hebt, kun je weer een stapje verder gaan door je handen wat meer voor je uit te zetten en ze wat meer te gaan dragen. Niet te hoog, zeker niet in de trainingen als je pony graag bovenin loopt. Dit is best moeilijk, dat heeft tijd nodig. Ik vind het er zo in ieder geval heel lekker en ontspannen uitzien, ook de achterhand zit er op deze foto's lekker onder. Ik kan dus maar 1 ding zeggen, ga zo door!!!
ik ben heel blij dat het nu beter gaat
ik zal proberen om mijn handen iets meer te dragen. maar ik wil haar graag iets meer bovenin laten lopen omdat ze vooral in de stap nog wel is op haar voorhand wil lopen anders. maar ik ben al blij met dit resultaat
ik heb nog 2 wedstrijden in het M2 en ik ga 28 april voor het eerst Z1 starten ik laat je wel even weten hoe het is gegaan 

driebergen schreef:Knap hoor, dat je dit zo snel verbeterd hebt!!
Het ziet er inderdaad nog beter uit als de vorige foto's.
ik ben wel heel benieuwd naar jouw hoofd in de 1e foto......
succes!