Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leanee schreef:ik vind dit absoluut niet goed.. Doe eerst maar lekker de basis.. Kijk anders eens in het topic waar ze vragen of een 5-jarige die in het Z loopt.. ik zal ht even voor je opzoeken

Celine_M schreef:Ik kan me ten eerste al niet voorstellen dat iemand 'die niet goed kan rijden' een appyement uit een 3-jarige gereden krijgt
Celine_M schreef:Mocht het wel zo zijn, is het natuurlijk pure onzin en waanzinnig slecht voor het paard.
WowAmigo schreef:Celine_M schreef:Ik kan me ten eerste al niet voorstellen dat iemand 'die niet goed kan rijden' een appyement uit een 3-jarige gereden krijgt
Ik denk ook niet dat dat aan de orde is!Celine_M schreef:Mocht het wel zo zijn, is het natuurlijk pure onzin en waanzinnig slecht voor het paard.
Het doen van (waarschijnlijk) mislukte pogingen daartoe lijkt me veel schadelijker dan dat iemand die wel weet waar ie mee bezig is een paard een keer zo'n oefening laten doorrijden. Alhoewel een goede ruiter er waarschijnlijk niet aan begint!
Ik reed vroeger ook wel eens heel langzaam en dacht dan dat ik passage aan het doen was
Inderdaad, da's helemaal wat ik bedoel.. Mijn excuses!
Celine_M schreef:O Amigo, sorry, dan zal ik het verkeerd begrepen hebben!Inderdaad, da's helemaal wat ik bedoel.. Mijn excuses!
!
Beter dan geen he?
arm paard SimmieHVJ schreef:oh my god, wat zielig voor dat paard, wedden dat hij echt ontzettend slecht gereden wordt ?arm paard
Elisa2 schreef:Dat veel mensen nooit jonge paarden moeten rijden...

Sentido schreef:Elisa2 schreef:Dat veel mensen nooit jonge paarden moeten rijden...
hier ben ik het zo erg mee eens!
waarom kunnen mensen het inrijden niet aan mensen met ervaring overlaten