[/quote] [/quote]
ijzeren stang???? sorry maar dat is gewoon een plastic ding hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

FenDT schreef:Waarom zou je echt sporen gaan PROBEREN?? Voor de lol ofzo?????
FenDT schreef:Waarom had je trouwens ZIN om zonder neusriem te rijden?? Wat is het nut daar van?
buster4ever schreef:[/quote]Ook zou ik geen ijzere stang als balk gebruiken
Nicky_ schreef:zit nu op de een-na-laatste foto de staartriem los? zoja, denk ik dat het niet erg lekker op de rug van de pony ligt als het steeds in de galop kleppert.
Maar wel een leuke pony!
hij zit vast maar het bandje waarmee hij vastzat was los gebroken .. FenDT schreef:buster4ever schreef:Ook zou ik geen ijzere stang als balk gebruiken
[/quote]Pikeur schreef:FenDT schreef:Waarom had je trouwens ZIN om zonder neusriem te rijden?? Wat is het nut daar van?
Wat is het nut van veel dekjes hebben?
Neh.
Sommige dingen kun je ook gewoon leuk vinden, zonder reden.
buster4ever schreef:Nicky_ schreef:zit nu op de een-na-laatste foto de staartriem los? zoja, denk ik dat het niet erg lekker op de rug van de pony ligt als het steeds in de galop kleppert.
Maar wel een leuke pony!
nee zit niet loshij zit vast maar het bandje waarmee hij vastzat was los gebroken ..
Pikeur schreef:Waarom zeg je dat het ijzer is als je toch niet kunt ruiken wat het is?
FenDT schreef:Pikeur schreef:Waarom zeg je dat het ijzer is als je toch niet kunt ruiken wat het is?
Ik zeg niet dat het ijzer is hoor..Dat dacht iemand anders..
..
)
) aan mensen die geen cap dragen... vandaar zeur ik daar nogal over 

Verder niks tegen jullie ofzo..
FenDT schreef:Ik kom echt niet om af te kraken ik vind het een leuke pony maar sommige dingen vind ik gewoon apart.. kritiek moet je ook kunnen verdragenVerder niks tegen jullie ofzo..
Pikeur schreef:Waarom zeg je dat het ijzer is als je toch niet kunt ruiken wat het is?

cile205 schreef:Lekker blijven rijden meiden! Dit is precies de rede waarom ik nooit een foto plaats op bokt. Sommige mensen lijken het een ander wel niet te gunnen. En ik blijf er bij dat commetaar niet altijd n.a.v. een foto kunt geven. Maar goed, daarbij neemt niet weg dat het witte paaltje (volgens mij zo een reflecterend plastic paaltje die langs de kant van de weg staat) niet geheel risicoloos is, er zit toch een punt aan 1 kant..