Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. timokyana schreef:Dan nodig ik je hierbij uit om eens bij ons te komen kijken
ik wil wel, lijkt me schitterend daar.
Mooi paard heb je, veel succes met de a.s wedstrijd gaat vast goed komen![]()
Laat je nog weten hoe het gegaan is?
ze doet dit waarschijnlijk het hele jaar door dus asjeblieft ga niet zeuren over dat dingen onverantwoord zijn als je er absoluut geen verstand van hebt, ik heb laatst in Oostenrijk in de sneeuw (althans wat wij nederlanders sneeuw noemen) met een paard gesprongen en dat beestje had er totaal geen problemen mee!
die doen dat het hele jaar door en zijn er aan gewend dus hou op met dat gezuer alstublieft
LimaGentle schreef:het gaat er toch niet om dat ze weet wat ze doet?? het gaat er om dat je gewoon sneller uitglijd als je op ijs/ sneeuw springt..
en al kan je nog zo goed weten waar je mee bezig bent.. sneeuw is onvoorspelbaar

Norway_girl schreef:LimaGentle schreef:het gaat er toch niet om dat ze weet wat ze doet?? het gaat er om dat je gewoon sneller uitglijd als je op ijs/ sneeuw springt..
en al kan je nog zo goed weten waar je mee bezig bent.. sneeuw is onvoorspelbaar
De sneeuw in NL ja, maar hier valt er sneeuw (in 1 dag 40 cm) en dat blijft de hele dag liggen. Ja nu dooit het weg, maar glad....nope
louanagirl: Ik kom uit NL, ben er geboren en getogen. En ik heb nu al 3 harde Noorse winters doorstaan (van -25). En door te bokken en veel contact te houden via het net blijf ik goed NL spreken. (alhoewel het wel achteruit gaat)

ben er stiekem wel jaloers op. Nog veel succes en plezier.
) omdat er een paar (weinig van noorse sneeuw verstand hebbende) nederlanders het onverantwoord vinden? nee, zijn we t daar over eens
en nu vind ik het wel genoeg ik denk dat we nu wel weten dat het önverantqwoord is" geef liever commentaar op het o zo schattige paardje

LimaGentle schreef:doodeng dat springen op de sneeuw...

Kym schreef:ik denk dat iedereen nu wel weet dat mensen het onverantwoord vinden en blablabla, maar denken jullie nou echt dat iedereen in noorwegen nu ineens gaat stoppen met springen in de sneeuw (wat wij sneeuw vinden) omdat er een paar (weinig van noorse sneeuw verstand hebbende) nederlanders het onverantwoord vinden? nee, zijn we t daar over eens
en nu vind ik het wel genoeg ik denk dat we nu wel weten dat het önverantqwoord is" geef liever commentaar op het o zo schattige paardje
Ow dat is echt zoooon super mooi land! Ben er van de zomer geweest.
Daar woon ik ook dichtbij.

, lijkt me geweldig om te rijden.
)