Gabion@rommelwerk!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Blue9

Re: Gabion@rommelwerk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:22

Menen jullie nou dat ze in Noorwegen de hele winter niet springen omdat het sneeuwt? Die mensen zijn echt wel wat gewend en de paarden ook! Komen hier de Hollanders wat zeuren, met drie dagen per jaar sneeuw wat geneens blijft liggen, dat het onverantwoord is.. Ziet er leuk uit!

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:23

Ik vind het er leuk uitzien hoor!
Over de sneeuw, in Nederland durf ik niet te rijden maar ik neem aan dat jij het gewoon gewend bent en de grond daar ook heel anders is Knipoog.
Succes zondag!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 17:23

timokyana schreef:
Dan nodig ik je hierbij uit om eens bij ons te komen kijken

Ja ik wil wel, lijkt me schitterend daar.
Mooi paard heb je, veel succes met de a.s wedstrijd gaat vast goed komen Knipoog
Laat je nog weten hoe het gegaan is?

Ik laat zeker weten hoe het gegaan is. Knipoog

Kym

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:29

Sorry hoor, maar ik weet zeker dat ze heus wel weet wat ze doet, Clown ze doet dit waarschijnlijk het hele jaar door dus asjeblieft ga niet zeuren over dat dingen onverantwoord zijn als je er absoluut geen verstand van hebt, ik heb laatst in Oostenrijk in de sneeuw (althans wat wij nederlanders sneeuw noemen) met een paard gesprongen en dat beestje had er totaal geen problemen mee! Haha! die doen dat het hele jaar door en zijn er aan gewend dus hou op met dat gezuer alstublieft Tong uitsteken

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:31

het gaat er toch niet om dat ze weet wat ze doet?? het gaat er om dat je gewoon sneller uitglijd als je op ijs/ sneeuw springt..

en al kan je nog zo goed weten waar je mee bezig bent.. sneeuw is onvoorspelbaar

louanagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:33

Ts: Kom jij uit Nederland oorspronkelijk??
Hoe spreek je anders zo goed NL??

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 17:35

LimaGentle schreef:
het gaat er toch niet om dat ze weet wat ze doet?? het gaat er om dat je gewoon sneller uitglijd als je op ijs/ sneeuw springt..

en al kan je nog zo goed weten waar je mee bezig bent.. sneeuw is onvoorspelbaar

De sneeuw in NL ja, maar hier valt er sneeuw (in 1 dag 40 cm) en dat blijft de hele dag liggen. Ja nu dooit het weg, maar glad....nope Knipoog

louanagirl: Ik kom uit NL, ben er geboren en getogen. En ik heb nu al 3 harde Noorse winters doorstaan (van -25). En door te bokken en veel contact te houden via het net blijf ik goed NL spreken. (alhoewel het wel achteruit gaat)

louanagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:37

Norway_girl schreef:
LimaGentle schreef:

De sneeuw in NL ja, maar hier valt er sneeuw (in 1 dag 40 cm) en dat blijft de hele dag liggen. Ja nu dooit het weg, maar glad....nope Knipoog

louanagirl: Ik kom uit NL, ben er geboren en getogen. En ik heb nu al 3 harde Noorse winters doorstaan (van -25). En door te bokken en veel contact te houden via het net blijf ik goed NL spreken. (alhoewel het wel achteruit gaat)

Ik blijf het knap vinden Haha!
Lijkt me he einde om daar te wonen! Ja

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:46

Leuke foto's van je pony!! en wat een mooie omgeving daar zeg Haha! ben er stiekem wel jaloers op. Nog veel succes en plezier.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:49

Wauwie, sneeuw, Noorwegen! Ik denk idd ook dat de TS verantwoord door de sneeuw heeft gereden.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:50

Ohhh wat een leuke foto's zo in de sneeuw!! Ik vind die omgeving daar altijd zo gezellig met van die leuke houten huisjes!! Haha!

Kym

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:52

ik denk dat iedereen nu wel weet dat mensen het onverantwoord vinden en blablabla, maar denken jullie nou echt dat iedereen in noorwegen nu ineens gaat stoppen met springen in de sneeuw (wat wij sneeuw vinden Tong uitsteken) omdat er een paar (weinig van noorse sneeuw verstand hebbende) nederlanders het onverantwoord vinden? nee, zijn we t daar over eens Haha! en nu vind ik het wel genoeg ik denk dat we nu wel weten dat het önverantqwoord is" geef liever commentaar op het o zo schattige paardje Haha!

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:07

LimaGentle schreef:
doodeng dat springen op de sneeuw...

Ja dat vind ik ook straks glijd ie uit ..
Maar heel leuk paard knap koppie ! Haha!
Groetjes Lisa

DancylOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:08

Kym schreef:
ik denk dat iedereen nu wel weet dat mensen het onverantwoord vinden en blablabla, maar denken jullie nou echt dat iedereen in noorwegen nu ineens gaat stoppen met springen in de sneeuw (wat wij sneeuw vinden Tong uitsteken) omdat er een paar (weinig van noorse sneeuw verstand hebbende) nederlanders het onverantwoord vinden? nee, zijn we t daar over eens Haha! en nu vind ik het wel genoeg ik denk dat we nu wel weten dat het önverantqwoord is" geef liever commentaar op het o zo schattige paardje Haha!

Ja het is wel een heel schattig paardje ! Met een geweldig koppie Haha!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:17

NOORWEGEN Haha! Ow dat is echt zoooon super mooi land! Ben er van de zomer geweest.
Lief paardje heb je en een mooie omgeving!
Grappig dat je uit hoorn komt Tong uitsteken Daar woon ik ook dichtbij.
Maar het ziet er leuk uit! en succes met je wedstrijd!!!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 13:45

Bedankt voor de reactie's allemaal Haha!
De sneeuw is nu helemaal weg XD Kunnen we weer met de trailer hobbelen.....

Wie ooit zin heeft om eens naar Norskie te komen is welkom hoor Haha!

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:32

ze hebben goede ijzers om dus waarom dan niet..
heb betere foto's van je gezien maar je paard had een rustdagje dus moet kunnen Knipoog

hebben ze ook anky dekjes in noorwegen,, of zag ik dat nou fout in je profiel Knipoog

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:41

Oh god nee sneeuw, ik zou je paard maar op stal laten staan straks gebeurt er wat Dromen

Ik wil ook wel een keer komen kijken, heb altijd al door góede sneeuw willen rijden, en niet de drab die we hier in nederland hebben, dáár glijd je op uit ja.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:41

Dubbel Schijnheilig

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:54

hoi,
leuke foto's mooi paardje, gwn een middagje "lol met je knol". Lachen
wat een prachtig landschap daar Wow! , lijkt me geweldig om te rijden.
trek je maar niks aan van de mensen die het onverantwoord vinden want er zijn idd verschillende soorten sneeuw. (Ik kan het weten, ik kom uit Zwiterserland en ik er is wel degelijk verschil tussen de sneeuw daar en hier in ned. Tong uitsteken)
je zult wel weten wat je doet.
Veel succes nog verder.
groetjes lara.