Vanaf de Pc heeft iedereen lef genoeg om te zeggen dat het maar anders moet enzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Summertje schreef:Misschien moet de topicstarter een filmpje tonen van hoe die werkelijk is met op stappen.
Vanaf de Pc heeft iedereen lef genoeg om te zeggen dat het maar anders moet enzo
en weet precies hoe het voelt als mensen veel zeggen en denken dat ze het zelf veel beter kunnen, je krijgt er niet meer vertrouwen in..
dus niks aanvallends naar jou toe maar op de filmpjes ziet het er gewoon niet prettig uit en denk dat dit wel op een andere manier aangepast kan worden..Summertje schreef:Misschien moet de topicstarter een filmpje tonen van hoe die werkelijk is met op stappen.

Summertje schreef:Misschien moet de topicstarter een filmpje tonen van hoe die werkelijk is met op stappen.

, mijn zusje was van de week voor een pony gevraagt die omhoog kwam en dan hup omdraaide. Zoiets krijg je ook niet vriendelijk opgelost hoor....
ff kijken heh 

Cer schreef:@Wallie: Westernpaarden kunnen zeker wel last hebben van korte rondjes, dus dat is een non-argument. Daar moeten ze echt voor getraint worden. Je kan niet zomaar rondjes rijden en denken dat het okee is..

Wallie schreef:oja enne nog over die korte rondjes... hoeveel last hebben western paarden dan wel niet van de benen?? wel een beetje kromme antwoorden allemaal maar goed ieder voor zich zelf natuurlijk
Cer schreef:Wallie schreef:oja enne nog over die korte rondjes... hoeveel last hebben western paarden dan wel niet van de benen?? wel een beetje kromme antwoorden allemaal maar goed ieder voor zich zelf natuurlijk
westernpaarden kunnen last krijgen van de benen, van die korte rondjes

niet alles hoeft snel te gaan .. lekker rustig is ook wel eens goed
Wallie schreef:hij krijgt al zo weinig voer..
Wallie schreef:hij is ook nog erg jong heh..
Wallie schreef:loopt een halve dag af en toe op het land..
Wallie schreef:hij krijgt ook een tijdje rust..
Wallie schreef:nog een nadeel hij kan niet buiten los.. hij breekt door alles heen..
Wallie schreef:ik wacht het gewoon af...
Wallie schreef:en anders is hij misschien toch geen goede combi met mij..
Wallie schreef:als jullie eens wisten hoelang hij aan de longe loopt voordat ik erop ga.. zo'n half uurtje 3 kwartier..
Wallie schreef:zo'n half uurtje 3 kwartier.. en dan nog doetie zo.. maar zoals ik al zei.. hij word helemaal onder zocht, incl zadel.. als ik weet waar het aan ligt dan is het allemaal een stuk makkelijker..