Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, maar dat ze schimmel is verwonderd mij niet hoor met Uniform en Transvaal er achter. Maar als Sabine je bij staat komt dat wel goed hoor. Gewoon goed rekening houden met de mogelijke Abgar trekjes die kunnen bovendrijven af en toe.

petraaken schreef:Dit is een combi van bloedlijnen die ik zelf niet zou durven overwegen, maar dat ze schimmel is verwonderd mij niet hoor met Uniform en Transvaal er achter. Maar als Sabine je bij staat komt dat wel goed hoor. Gewoon goed rekening houden met de mogelijke Abgar trekjes die kunnen bovendrijven af en toe.
maverick schreef:White_Pearl schreef:Mooie ruime gangen!Daar kun je nog veel van verwachten.
![]()
Ikzelf zou niet zeggen dat ze pas zo kort zadelmak is.![]()
Wat ben je van plan? Springen, dressuur ... ?
Verkopen
Hhahahahaaa!!

Ik zal het eens navragen.

maverick schreef:yep dat klopt
dat was niet de makkelijkste maar heb er een heel fijn paard aan gehad. Springruiter reed er z/zz springen mee en ik mocht er mee het m2 in maar toen is ze helaas verkocht. 
jiehaaa schreef:Probeer de neus eruit te rijden, een paard wat zo kort onder het zadel is mag gerust wat langer, ze krult zich nu op.
Wat Cassidy ook al zegt: voorwaarts, voorwaarts, voorwaarts.
Inderdaad leuk om eens een Gribaldi schimmel te zien!
veel plezier er nog mee
:) marije86 schreef:volgens mij is dit de eerste gribaldi schimmel die ik tegenkom..
Heel apart paardje..mooi dier met zo te zien knappe gangen!
Veel plezier dermee