Lorna (v. Faram) @ work; eindelijk weer ryden!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OoappeloO

Re: Lorna (v. Faram) @ work; eindelijk weer ryden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 18:31

Wat een schande! Tong uitsteken Snel foto's laten maken dan! K kom trouwens wel een x met "mijn" groom mee naar jullie.

K zou best wel willen starten, graaag zelfs.. maar kom k weer op t punt vervoer uit Tong uitsteken (en k rijd der maar 2x per week, had poos terug blessure en toen heb iemand anders der gedaan en nu vinden ze dat ze t niet kunenn maken om te zeggen dat ik weer voluit (4x) wil rijden..) (in totaal ryden we Lor met zen 3en..)

K heb echt zinin vanaaf !! Haha! K wordt nu wel met de trailer gebracht, gelukkig Lachen

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 17:23

Les was gisteren echt super gaaaaaf Haha! Haha! (met der trailer gebracht ivm t weer ) Voor t eerst met Lor (in 1.5jaar ) in een binnenbak gereden. Wat ik al wist is dat ze erg fel op andere paarden reageerd; nou.. en niet zo'n klein beetje ook Verdrietig Ze was zo sterk, dat piiiep beest kent der eigen krachten (nouwelijks gegalopeerd, wel ff beide kanten stukkie, linksom duurde t een volte voordat k der naar de draf had, schaam Verdrietig ) En ze was een stuk actiever dan thuis Pling Beentjes omhoog en de snelheid erin, wist niet wat me overkwam! Maar was wel lekker om te rijden Haha! T enigste waar k echt moeilijk mee had was dus dat ze zich zo sterk maakte en dat ze zo op andere paarden reageerde (paar x klaar voor de aanval en nogal met der hoofd schudden (heb dus nix meer te vertellen)). Een mooie opmerking van Gerieke (instructrice) was al na 15min. "Mmm t is echt een paard dat in der waarde gelaten wil worden". Goh das nou precies de omschrijving!
Ook nog nuttige tips gekregen als: bovenlijf iets meer naar achteren brengen, paard meer van achteren naar voren rijden, teugels korter pakken, en wat dieper ronder laten lopen.
Volgende week weer, en de week daarop ook, en daarop ook ! Lachen Alleen t over de weg gaan.. twijvel gevalletje.. Nors opkijken

Heel veel dank aan mijn groom en chaffeur! Haha! Lovers

sambunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:29

leuke foto`s maar inderdaad je houding is niet al te best maar dat komt van zelf wel ,, als je maar plezier heb in het rijden Tong uitsteken toch Knipoog veel plezier met het rijden Knipoog Bloos Haha!
gr.sambunny

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 17:41

Mn houding was gisteren al n stuk beter. Ook gewoon weer met spoortjes gereden en mn tenen zaten netjes naar binnen. Handen zaten al hoger, en recht boven mn paard! Haha! Alleen heb k soms de neiging om naar voren te "vallen". En idd met les ben k weer snel terug op mn niveau!

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 20:02

Nog een belangrijke tip gekregen van Gerieke, achterhan der meer onderbrengen. Sommige stukken loopt ze goed maar zeker niet altijd. En als ze linksom rechts vastpakt en links loslaat even contrastelling vragen; en ze loopt de sterren vd hemel ! xD (ahum..)