Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

El_Beauty schreef:MyFee schreef:Heeej Angela!
Super hoor! Ze gaat echt steeds beter lopen.. de mensen die zeuren over je voeten en handen moeten je eens int eggie zienMaargoed, gewoon negeren !
![]()
Gefeliciteerd!!
hoezo gelijk negeren ? je kan toch gewoon het advies en de tips aannemen, het is alleen maar een pluspunt als je er daadwerkelijk wat aan gaat doen is echt alleen maar voor jezelf..
Ook al zijn het moment opnames een jury let hier echt heel goed op hoor en als je net met die handen een punt hoger kan krijgen doe je dat toch ?

)
eefangel schreef:@ El_Beauty: hou op ruzie te zoeken, we weten dat je je ergert aan dr houding,
maar volgens mij zijn er wel andere dingen waar je je zorgen om kunt maken.
Zoek toch niet zo de discussie op...
Vind haar er echt super uitzien en zelfs nog wel beter als vele paarden
maar haal altijd wel een 7 en meestal een 8 voor mijn houding en zit
heb graag tips van andere want daar leer je alleen maar van! maar om nou hier zo op door te zeuren! Tja Maar igv bedankt voor de super complimenten! Prom reedt ik altijd bij de pony's en sinds vorige jaar bij de paarden!
ladyenpippi schreef:Mensen natuurlijk mogen jullie ook commentaar geven op mijn houding, mijn houding is ook lang niet netjes genoeg daarom heet ik ook geen Ankymaar haal altijd wel een 7 en meestal een 8 voor mijn houding en zit
heb graag tips van andere want daar leer je alleen maar van! maar om nou hier zo op door te zeuren! Tja Maar igv bedankt voor de super complimenten! Prom reedt ik altijd bij de pony's en sinds vorige jaar bij de paarden!
! Hoe groot is die dan? Een E-pony dan toch wel?
Maar ik vind dat je verder echt heel mooi zit
ga zo door