Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
oryantje schreef:klomp schreef:leuke schimmel hoor en netjes gereden! is dit trouwens in de buurt van gouda?? komt me zo bekend voor...ben jij niet een vriendin van michelle??
jaaa! dit is bij de ijsselhoeve op de gouderakse dijk![]()
michelle en patricia zijn mij nichtjes
klomp schreef:leuke schimmel hoor en netjes gereden! is dit trouwens in de buurt van gouda?? komt me zo bekend voor...ben jij niet een vriendin van michelle??
[/quote]
oryantje schreef:aub effe geen commentaar over me capie tis eigen keus
Elinee schreef:als er bij staat dat er niet op die cap gereageerd moet worden, moet je dat niet doen
Mickey schreef:Zegt genoeg lijkt mij.We zien regelmatig foto's geplaatst worden met als bijschrift: let niet op dit of dat, dat heb ik niet / was ik vergeten / had ik niet bij me / doe ik anders nooit maar....Dit levert iedere keer weer een stortvloed aan commentaar op, met ruzies en een hoop werk voor het modteam tot gevolg.
...
Topics die toch gestart worden met de opmerking: let niet op ... want dat ben ik vergeten / doe ik anders nooit of waar duidelijk essentiele onderdelen missen om veilig te rijden/longeren/met je paard te werken worden op slot gezet.