simply the best terug na een flinke dip! (jetset-D)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Surion

Re: simply the best terug na een flinke dip! (jetset-D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 21:57

Wat me wel opviel was je mooie houding Ja
Mooi rechtop, soms kijk je wel eens naar beneden.
Verder loopt je paard iets te diep op sommige foto's, maar daar zei je zelf al iets over Lachen
Leuke combinatie trouwens, en heel mooi dekje Lachen

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 14:57

dankjullie, de meningen zijn zeker verdeelt. maar ik ben al tevreden. in vergelijking met hoe het eerst ging, toen ging het écht slecht, echt dat was geen rijden meer. en nu gaat het eigenlijk al veel beter, natuurlijk is het nog niet perfect. maar we zijn bezig met de juiste aanleuning en dat ze haar achterhand actiever eronder zet, wat overigens al wel veel beter word!

sambunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:41

leuk paardje en het ziet er ook goed uitt.. volgens mijn is dat paard echt super braaf/lief/betrouwbaar veel succes met wedstrijden en rijden etc.. Knipoog Haha! Bloos Tong uitsteken Pling
gr.sambunny

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 19:36

ze is inderdaad heel lief, maar betrouwbaar en braaf. dat valt echt tegen, ze heeft rare streken. en ze loopt absoluut niet zomaar, je hebt der niet zomaar voor elkaar. daar moet je heel lang voor trainen!

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 19:47

Dess schreef:
Ziet er gOed uit. Alleen prObeer je hakken niet op te trekken!

Het zijn maar moment opname's he? Lachen O.a aansporen e.d.

sambunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:15

lotjj92 schreef:
ze is inderdaad heel lief, maar betrouwbaar en braaf. dat valt echt tegen, ze heeft rare streken. en ze loopt absoluut niet zomaar, je hebt der niet zomaar voor elkaar. daar moet je heel lang voor trainen!

toch ziet het er wel zo uit Haha! Tong uitsteken maar het blijven levende wezens toch mijn paard is betrouwbaar zolang je niks van hem vraagt want dan word dat wat minder Huilen maar ja krijgen we er wel uit Tong uitsteken

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 14:06

sambunny schreef:
lotjj92 schreef:

toch ziet het er wel zo uit Haha! Tong uitsteken maar het blijven levende wezens toch mijn paard is betrouwbaar zolang je niks van hem vraagt want dan word dat wat minder Huilen maar ja krijgen we er wel uit Tong uitsteken

haha ja, desonankds heb je ook wel makkelijkere en moeilijkere paarden. dit is echt een lastig portret. alleen buitenrijden gaat niet zonder veel protest, en mooi nagefelijk lopen en reageren gaat niet zonder eerst hem te laten zien wie de baas is! mjah ze lijkt ercht zo'n lief paard. is ze ook wel hoor!

sambunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:21

okeej gelukkig dan!! Clown Haha!
veel succes en ik hou topics in de gaten.. Knipoog
later sambunny

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:43

JessicaD88 schreef:
Best mooi paard, maar ik vind m persoonlijk (nog) niet goed lopen, echt teveel op de voorhand en weinig impuls. Ze heeft ook in verkeerde knik in de hals. Nou is het niet erg om paarden diep te rijden (dat vind ook niet iedereen dat weet ik maargoed, ik vind van wel) alleen dan moeten ze wel voorwaarts gereden worden, en de achterhand actief zijn. Dat is hier niet het geval, dus als je dr nu zo gedwongen naar beneden probeerd te rijden wordt het alleen maar erger. Die halsverlenger zou ik echt zeker niet meer gebruiken.

mee eens, en mensen over de hakken, een onderbeen van een ruiter moet beweegelijk zijn en elastisch in de enkel. het overdreven omhoog steken van de tenen maakt het been stijf en onbeweegelijk. een stijf onderbeen kan onmoglijk correct hulpen geven met de hiel en de spoor.

x_Jose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:36

Heej Lotte! Lachen
ziet er mooi uit! is zeker vooruit gegaan! Knipoog
suc6 met de wedstrijden!
Groetjes Josee Knipoog