Mooi rechtop, soms kijk je wel eens naar beneden.
Verder loopt je paard iets te diep op sommige foto's, maar daar zei je zelf al iets over

Leuke combinatie trouwens, en heel mooi dekje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dess schreef:Ziet er gOed uit. Alleen prObeer je hakken niet op te trekken!
O.a aansporen e.d. lotjj92 schreef:ze is inderdaad heel lief, maar betrouwbaar en braaf. dat valt echt tegen, ze heeft rare streken. en ze loopt absoluut niet zomaar, je hebt der niet zomaar voor elkaar. daar moet je heel lang voor trainen!
maar het blijven levende wezens toch mijn paard is betrouwbaar zolang je niks van hem vraagt want dan word dat wat minder
maar ja krijgen we er wel uit
sambunny schreef:lotjj92 schreef:ze is inderdaad heel lief, maar betrouwbaar en braaf. dat valt echt tegen, ze heeft rare streken. en ze loopt absoluut niet zomaar, je hebt der niet zomaar voor elkaar. daar moet je heel lang voor trainen!
toch ziet het er wel zo uit![]()
maar het blijven levende wezens toch mijn paard is betrouwbaar zolang je niks van hem vraagt want dan word dat wat minder
maar ja krijgen we er wel uit
JessicaD88 schreef:Best mooi paard, maar ik vind m persoonlijk (nog) niet goed lopen, echt teveel op de voorhand en weinig impuls. Ze heeft ook in verkeerde knik in de hals. Nou is het niet erg om paarden diep te rijden (dat vind ook niet iedereen dat weet ik maargoed, ik vind van wel) alleen dan moeten ze wel voorwaarts gereden worden, en de achterhand actief zijn. Dat is hier niet het geval, dus als je dr nu zo gedwongen naar beneden probeerd te rijden wordt het alleen maar erger. Die halsverlenger zou ik echt zeker niet meer gebruiken.