Ilindra, Jurga is nu vijf maanden heen van Woice idd, ik kan nu al niet meer wachten hoe het volle broertje of zusje van mijn babe eruit zal gaan zien.
Sonja: er valt idd niet meer over te zeggen, je hebt helemaal gelijk. (al heb ik Jurga zaterdag wreed behandeld en mishandeld op het wedstrijdterrein...yeah sure)
Dennis, Voice staat gewoon nog bij ons op stal in haar eigen box.
Gaat helemaal super het afspenen. Ze kunnen prima zonder elkaar en de tijd was er gewoon rijp voor. Okee, natuurlijk hinniken ze weleens naar elkaar, maar niet overdreven. Voice hinnikt zelden etrug naar Jur en kan alleen de wei in zonder problemen. (niet dat ik dat doe, maar bij wijze van spreken)
Buitenzorg: je hebt helemaal gelijk haha. Er was nog al iemand die dat opmerkte over msn.
Maar nee, ook ik ben niet te koop...
Papa heeft zaterdag wat ze hier noemen het Lunters Daagje Peerdsturen in het Zandgat. Is een dressuurproef, wegtraject, vaardigheid en marathonparcours. Hartstikke leuk altijd! Jammer alleen dat mijn vader door de verbouwing al heel lang erg weinig heeft gemend en geen lessen heeft gevolgd, we doen dus puur mee voor de lol.
Tomm, nu jij nog een ritje SuperJur he!
XoNo, doen we, hartstikke gezellie!
Sypheron: das idd niet aan te raden dat door elkaar te leren. Hoeveel paard ik al niet door mijn autorijden heengooi...