verder ziet het er goed uit Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
verder ziet het er goed uit Jobbeltje schreef:@ Tassie:
Thanks alvast, zou heel leuk zijn de andere knollies ook weer eens terug te zien.
Krijg je er geen ander voor Ybel in de plaats terug om te rijden?
dus ja, staan veel 2 en 3 jarige hengstenhorsegirlie schreef:Waarom vind die man dat Bauke nu eerst grondwerk nodig heeft dan? Problemen met dat paard ofzo? Toen ik er was reed Jakob er nog altijd gewoon op.. ? Ikke niet snap

Jobbeltje schreef:Ikke ook niet snap hoor
Maar zulke "goeroe's" geloof ik nooit zo

sieggie schreef:Hey,
Grappig om Zeline aan het werk te zien! Ze is echt vooruit gegaan, en ook afgevallen!
Ik zou het ook leuk vinden om fotos van Nico enz te zien! Verder alle goed daaro?
Groetjes siegrit

tassie schreef:superwoman schreef:oeps!Ben en beetje gaar en moe nu
![]()
dan zou ik daar echt niet opstappen met een te klein zadel, dat is gewoon niet goed voor het paard en kan je het zelf ook in je rug krijgen.
iemand moet er tog op, niemand anders wil d´r rijden, en het lijkt ook zo omdat ik niet echt zit in eht zadel, hang er mee boven, wat zo zijn redenen heeft
en dat van, er moet tog iemand op was meer als een grap bedoelt, maarja, zo kwam het blijbaar niet over, maar ga er verder niet overin karoliena schreef:Ik zeg alleen dat het zadel niet meer goed ligt als je zelf te groot bent dus. Dan word de druk niet meer goed verdeeld en omdat je zelf aangaf dat ze moeilijk was met rijden, leek mij dit dus niet zo handig.
brendalevita schreef:Misschien een tip voor het wegrennen in plaats van de beugelriem om haar hals een touwtje door de voorste ringen van het zadel??zo doen wij dat altijd hoef je ook niet te ver naar voren te hangen@@Succes ermee komt vast wel goed!!!
als ik vandaag zonder kleerscheuren eraf kom, laten we hem eraf, want dat weten we zeker dat ze me 100 % vertrouwd, als je los kan op en afstappen (afstappen los lukt trouwens al 3 weken
)
nee, was een beetje warm
tassie schreef:nee, is verder niksdus ja, staan veel 2 en 3 jarige hengsten
sanne rijd tjalling, thieme word door winnie gedaan, nico en bauke dan door jakob of christina, jilker en kanter zijn nog niet ingereden, hisse kan je niet rijden, is met inrijden niet goed gegaan, en toen was de hengste stal al weer op
bij de merries zijn er 6 drachtig, famke is neit ingereden, grytsje ook niet, vanwege d´r buik en dat was het dan alweer, alleen zeline word van de merries gereden.
Waarom is die Pier er dan eigenlijk? Zou kunnen dat ik er overheen heb gelezen

Commentaar is al gegeven, dus weet je inmiddels wel denk ik.