die pony's helemaal achterin staan gewoon met zijn 9en in een stalletje. en dan die mest en het voer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Skroderijs schreef:idd!
ik heb ook al een ander paard gekocht voordat roxette weg ging omdat ik wist dat ik het ander veel moeilijker had
zie in mijn profiel
id maar tog het is gewoon gek bij de gedachten om afscheid te nemen
maar ik ben zo iemand die het helemala volpropt in me hoofd en er een stressbal van maakt
dus ik ga vanavond ook gewoon even uit of ergens heen dan heb ik wat te doen en mensen die me aan het lachen maken
leonnie ik had haar daar weg gehaalt omdat ik me dood ergerde aan hoe de paarden daar moeten leven
zoals dat de dierenbescherming er van de week langs is geweest omdat er paarden staan met hoefkanker
zoals jullie op een van de eerste foto's kunnen zien staat ze in een stand van 1 meter breed niet eens! aan een touwtje
&
ik het absoluut geen fijne manege vondt
dus toen hadden wij haar geleast
maar zoals de meeste van jullie weten was dit eigenlijk een uitgelopen jaar waar haar eigenaar zelf 3x langs was geweest en wij ook alles+ verzekering enzv voor haar betaalde

sylvia2003 schreef:bla bla bla bla chantal was toch zo slecht voor rox volgens jou. Maar bij chan heeft ze nog nooit koliek gehad.