Frodo (shet) @ balkjes draven en dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

frodo1993

Re: Frodo (shet) @ balkjes draven en dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 19:51

loyce_ schreef:
ziet er leuk uit!!
mooi shetje
allen hoe zwaar ben je? Clown

Dankje Lachen Ik ben tussen de 41 en 42 kilo. Vrij licht dus voor mijn leeftijd. Hoe zwaar Nikita, mijn vriendin is, weet ik niet precies, maar niet veel zwaarder dan mij Knipoog

mistylove schreef:
Mooi shetje, vind het verder een beetje kleine foto's kan er niet veel van opmaken. Lachen

Ja, ze zijn met een mobiel gemaakt, dus ze zijn niet echt groot.

JoyCiej007 schreef:
@ TS: ja, jammer dat de foto's inderdaad zo klein zijn. Misschien een idee om ze de volgende keer iets te vergroten met een fotobewerkingsprogramma? Lachen

Dat heb ik geprobeerd, maar door de slechte kwaliteit werden ze wazig en blokkerig (vage omschrijving, weet ik Tong uitsteken ) Ik heb gisteren nog een topic aangemaakt met goede foto's die gisteren zijn gemaakt. Ik heb in drie dagen tijd wel drie topics aangemaakt, maar we hadden toevallig steeds de camera bij ons Vork En dan valt eht weer even stil met foto's, en dan beginnen we weer opnieuw Clown

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 19:57

De IJZEREN buizen liggen veels te ver uit elkaar.

heene040

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 19:59

echt leuk om te zien dat strekken met de korte pootjes.

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 20:15

aerdenhout1 schreef:
De IJZEREN buizen liggen veels te ver uit elkaar.

Ze zijn niet van ijzer Knipoog het zijn oude, maar hele, regenpijpen. Ik zal ze volgende keer iets dichter bij elkaar leggen Knipoog

heene040 schreef:
echt leuk om te zien dat strekken met de korte pootjes.

Ja, hij kan het heel goed Knipoog

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 20:33

PVC buizen...nog erger dan ijzer! Als je paard daar op stapt versplinteren ze! Als je vaker balkjes loopt koop dan een paar tuinpalen van 2 1/2 meter. Die kosten niet veel en zijn een stuk veiliger.

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 21:21

aerdenhout1 schreef:
PVC buizen...nog erger dan ijzer! Als je paard daar op stapt versplinteren ze! Als je vaker balkjes loopt koop dan een paar tuinpalen van 2 1/2 meter. Die kosten niet veel en zijn een stuk veiliger.
Dat was ik ook al van plan ja. Ik had mijn pa al gevraagd of hij er 1 of twee mee wou nemen als hij weer naar de bouwmarkt gaat. Maar aangezien we verder geen houten palen hadden op stal, heb ik maar eht veiligste gezocht. Planken leken mij ook geen goede idee namelijk, omdat ik bang ben dat hij beenblessures krijgt als hij ze aantikt (tegen de dunne zijde dus). Maar bedankt dat je me even gewaarschuwd hebt.