gertjuuh schreef:Oh sorry, zie dat je het al veranderd hebt![]()
!
Ja was net bezig met veranderen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gertjuuh schreef:Oh sorry, zie dat je het al veranderd hebt![]()
!

gertjuuh schreef:Het is geen fries

commentaar heb je zelf al gegeven

doom schreef:jeetje !!!![]()
het is 1 gelijkenis !!
hij lijkt verschrikkelijk op mijn nieuwe paard ...!!
ook trouwens voltaire (grootpapa ) !!
me profiel foto's zijn lelijk van me nieuwe en lijken totaal niet op het echt ..
daar lijkt het wel een zwarte tuiger of een fries maar hij lijkt echt precies op die van jou zeg wow!!
Die eerste foto in je profiel
! Je hebt gelijk
hij lijkt er echt op, op de andere foto's niet zo, wel een beetje dezelfde bouw!
!

gertjuuh schreef:Het is geen fries![]()
Voor de rest bedankt voor jullie reacties!

! CtjeLief schreef:hoi! jij kent mij vast niet meer, maar ik zag je foto's en ik dacht, hee die ken ik ergens van.. ik heb vroeger ook nog een tijdje op goldine en lighty gereden haha, long ling time ago! leuk paardje heb je nu waar je op rijd! succes met je wedstrijden enzo..
wist btw niet dat je bess brahim had, die heb ik als veulen nog verzorgd toen ik nog bij Bessewacht werkte, lachen joh!
groetjes Cynthia
als het wel echt te klein is kan het niet goed zijn voor z'n rug namelijk..
! Bedankt voor het commentaar!
. Ik zat ook altijd voorover train je zelf er op rechtop te zitten vanaf de eerst stap. Op een gegeven moment doe je het vanzelf. doom schreef:jeetje !!!![]()
het is 1 gelijkenis !!
hij lijkt verschrikkelijk op mijn nieuwe paard ...!!
ook trouwens voltaire (grootpapa ) !!
me profiel foto's zijn lelijk van me nieuwe en lijken totaal niet op het echt ..
daar lijkt het wel een zwarte tuiger of een fries maar hij lijkt echt precies op die van jou zeg wow!!