Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ozzieozzie schreef:Ineke2 schreef:Mijn balans is nou eenmaal niet zo heel best en op deze manier zit en rijd het het prettigst voor ons beiden.
Misschien kun je eens een zitles nemen om je balans te verbeteren? Als jou balans niet zo heel best is dan is dit ook niet echt fijn voor je paard omdat hij dan ook uit balans raakt.

.
Sinds wanneer heb je eigenlijk je haar in een staart?
Viking schreef:Volgens mij heb je een stand-in gebruikt voor de foto's
. Ware het niet dat ik ze een aantal weken geleden in het echt heb kunnen bewonderen
.
. oosterhoff schreef:hoe hard gaat je pony? gaat die altijd harder dan je zelf zou willen?
Hoewel ik vind dat ik daar wel minder goed op rijd, maar ik was daar ook niet zo geconcentreerd bezig
! oosterhoff schreef:zo te lezen ben je er goed mee vooruit gegaan. ik kan je aanraden je pony nog wat meer los te laten van voren. Ook kan je proberen je handen niet naar beneden te draaien vanuit je polsen. houd je pols recht en draag je onderarm.
En ik zou ik elke training zeker 15 minuten zonder beugel rijden. Als je dat twee weken doet denk ik zeker dat de beugels ook opeens een stuk langer kunnen worden gezet.
Maar volgens mij zijn jullie een heul stuk vooruit gegaan zo te zien aan de reacties. 
Helaas kon ik afgelopen zondag niet bij je komen kijken, was zelf met Zorro in de weer om te starten
Volgens mij heb je zelf ook veel meer vertrouwen in hem hè? Fijn hoor, dat het zo goed gaat!
Het verstoort het beeld en dat is jammer..
, die moeten echt langer! Als je dat niet kan, neem zitlessen, waarbij dan op je balans word gelet. 
yousra schreef:Als je dat niet kan, neem zitlessen, waarbij dan op je balans word gelet.
Veel succes verder.
MiraMar schreef:Met het risico zéér onorigineel te zijn wil ik toch ook even mijn complimenten maken: wat zijn jullie vooruitgegaan zeg!!Ziet er super uit, en Levi is een ontzettend leuke pony
Volgens mij heb je zelf ook veel meer vertrouwen in hem hè? Fijn hoor, dat het zo goed gaat!

anita_Sab schreef:ik vind het er wel heel goed uit zien maar probeer toch om je hakken wat meer uit te drukken
je kan het ook anderom bekijken probeer om te tenen op te trekken dat is makkelijker en daardoor druk je ook je hak uit.
edit: doordat je beugels zo kort zijn komt je knie ook voor het zadel uit.
misschien kan je gewoon elke keer als je rijd de laatste tien minuten met langere beugels gaan oefenen.
ik moest mijn beugels van mijn paardrijleraar ook langer en vond het ook verschrikkelijk maar nu na een half jaar weet ik niet anders meer en als ik ze nu weer korter doe vind ik dat zelfs niet eens meer lekker rijden
yousra schreef:Ziet er goed uit, maaaaaaaaarrrrr.... je benen, die moeten echt langer! Als je dat niet kan, neem zitlessen, waarbij dan op je balans word gelet.
Veel succes verder.
Een poosje geen foto's van jullie en jullie gaan direct zó veel vooruit!