Dino@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

naresha

Re: Dino@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 11:02

Leuke sprekende pony! (ik vind met cap netzo hoor.. én het is vele malen veiliger..)

Soms lijkt het alsof hij zich nog een beetje wegdrukt, maar ik heb begrepen dat je hem nog niet zo lang hebt dus na dan komt dat wel goed.. maar ga idd niet vechten met je handen maar wees hem voor met je benen (ook omdat hij nogmaar zo jong is..)

En dat bontje, jah das eigen keus, maar als je zadel goed ligt dan is de drukverdeling ook goed, dan hoef je er dus geen bontje meer onder te doen.. Knipoog

Maar gewoon lekker blijven rijden, dan komen jullie er wel! Knipoog

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 11:07

hey dat ziet er leuk uit!!

en er zijn wel meer mensen die wel een zonder cap rijden Knipoog
er zijn ook mensen die ooit zonder gordel in de auto zitten Schijnheilig

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 21:59

astridXlaura: Dankje! hahaha Tong uitsteken Ik had binnen ook gewoon mijn cap op. Was alleen voor buiten, kleine 5/10 minuten voor de foto.

naresha: Bedankt! Ja, dat klopt, hij kan OF heeel ontspannen zijn OF juist zeer gespannen en dat gaat hij zich idd wegdrukken. Maar ik heb hem idd nog niet zo lang en het was pas de 11e keer dat hij onder het zadel was Knipoog
Ja dat klopt ook wel. Maar gezien hij nog wel eens raar kan gaan lopen in het begin en ik dan niet recht kan blijven zitten dus met mijn gewicht ga schuiven dan veranderd de druk en daar is hij vrij gevoelig voor. Heb dus toch liever het bontje eronder.

Marshaha: Dankje! Lachen Ja, klopt hihi