heel veel succes met hem
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sammie_44 schreef:Leuk beestje hoor, bevalt ie je een beetje? Was het de beste koop die je had kunnen maken?
Snap niet goed van de bedoeling van direcht 7 keer een oxer springen met een paard die je nog maar twee keer hebt en warbij je nog nooit eerder gesprongen hebt, maar het ziet er redelijk netjes uit.
Voor sprongen, waar hij nog niet veel ervaring mee heeft, moet je beter eerst ene balk voor leggen zodat ie zich goed af kan zetten, een grondbalk is ook altijd erg belangrijk, dan kunenn ze inschatten hoeveel kracht ze gebruiken moeten, anders zijn het maar een paard balkjes die in de lucht hangen.
Nouja, veel succes er nog mee =)

Toen ik dat filmpje zag van je oude pony dacht ik al , volgens mij zit dat meisje ook op bokt
)
ziet er lekker uit hij springt af en toe
De brede sloten worden geen probleem voor jullie, haha !
)

dus diit is niet de 1e keer ''hoog''
!! 
___iris___ schreef:Waar kan je het bekijken dan?
Mijn vriendin haar moeder heeft ook mee gedaan
maar was toen op vakantie..
Dus heeft iemand een idee?
Groetjes

sammie_44 schreef:Leuk beestje hoor, bevalt ie je een beetje? Was het de beste koop die je had kunnen maken?
Snap niet goed van de bedoeling van direcht 7 keer een oxer springen met een paard die je nog maar twee keer hebt en warbij je nog nooit eerder gesprongen hebt, maar het ziet er redelijk netjes uit.
Voor sprongen, waar hij nog niet veel ervaring mee heeft, moet je beter eerst ene balk voor leggen zodat ie zich goed af kan zetten, een grondbalk is ook altijd erg belangrijk, dan kunenn ze inschatten hoeveel kracht ze gebruiken moeten, anders zijn het maar een paard balkjes die in de lucht hangen.
Nouja, veel succes er nog mee =)
), dus die is wel wat gewend hoor, daarnaast heeft ze voordat hij thuis kwam al vaker met hem gesprongen, dus er absoluut niets mis mee als een oxer wat vaker gesprongen wordt (dat kan hij wel hebben hoor), de amazone in kwestie is ook bekend met de springsport en weet wel wat ze doet, daarnaast krijgt ze zeer goede begeleiding hierin!