Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Je mag alleen de teugels wel wat minder strak houden waneer je op je paard wilt 'liggen', ziet er niet zo fijn uit.

Citaat:vandaag hebben ik en een vriendin van mij en een jongen die we kenne op mijn pony gereden omdat ik nog geen leuke rij fotos had bij deze hier heb ik ze
.
) PartTwo schreef:ik vind het er ook niet erg fijn en aardig uitzien, ik snap ook niet dat er 3 verschillende mensen opzitten, kan voor die pony ook niet fijn zijn. en waar zijn de caps?
ik vind die foto na die bok al helemaal niks, vind het wel een hele leuke pony.
Maar laat deze mensen alsjeblieft niet meer op je mooie pony rijden. Vind vooral de foto's van Anouk te gespannen..
Ook zou een lesje niet helemaal overbodig zijn..
PartTwo schreef:ik vind het er ook niet erg fijn en aardig uitzien, ik snap ook niet dat er 3 verschillende mensen opzitten, kan voor die pony ook niet fijn zijn. en waar zijn de caps?
ik vind die foto na die bok al helemaal niks, vind het wel een hele leuke pony.

talented schreef:PartTwo schreef:Daarbij adviseer ik het meisje met de "rose doek"om haar bovenlijf geknoopt om een keer richting een kledingzaak te gaan en wat anders aan te schaffen om mee te paard te gaan!