june voorjaars fotos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jen_

Re: june voorjaars fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:26

ik ben het voor de volle 100% met de rest eens....en idd dat de 1e foto met die jongen er op er nog redelijk ontspannen uitziet...maar verder...

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:28

Ziet er allemaal erg gespannen uit. Vooral bij Anouk, maar zie bij iedereen veel spanning en paard achter de loodlijn etc. beugels te kort, en met Nikes rijden lijkt me ook niet erg slim, en een petje inplaats van een cap... zeker als je weet dat paardje fris is! Zou meer aan de ontspanning gaan werken want totaalbeeld ziet er niet goed uit, ook zou ik er zelf lekker op rijden en niet jan en alleman, want hij loopt inderdaad bij jou nog het meest ontspannen, maar blijf vooral oefenen. Wel leuk paard trouwens. Sucsess!
Laatst bijgewerkt door SONY op 14-03-07 21:34, in het totaal 4 keer bewerkt

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:29

Je zegt wel let niet op mij: maar jij rijdt van alle 3 nog het meest fijne voor je pony in mijn ogen..Al dat gepluk en getrek is helemaal niet nodig, beugels n paar gaatjes langer enz., maargoed dat is hierboven mij al veel vaker gezegd Lachen
Verder echt n leuke pony! laatste 2 foto's zijn erg leuk Lachen

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:32

Inderdaad, ik vind dat je hem zelf nog het netste rijd. Dat gepluk en getrek is nergens voor nodig, het lijkt me een leuk beestje om te rijden. Ik zou het gewoon bij 1 ruiter houden, en daar bedoel ik jou mee Lachen. Je mag alleen de teugels wel wat minder strak houden waneer je op je paard wilt 'liggen', ziet er niet zo fijn uit.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:32

Die eerste ruiter zou ik nooit meer op me paardje zetten Ziek
Wat rijd ze ontzettend dwingend!
Daarnaast als ze zo fris is zou ik een cap opzetten en ik ga er maar vanuit dat je les hebt zodat de punten verbeteren? En in een klein uurtje 3 verschillende mensen is ook beetje overdreven, tis toch geen kermispony?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:48

Vréselijk. Lips are sealed

Pony met weggedrukte rug in de krul getrokken.
Dit is toch geen paardrijden meer.

MissNancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:09

Ik krijg echt kramp in mn maag bij zulke fotos!
Geen van alle ruiters lijken serieus bezig met dit paardje!

Waarom trekt dat meisje nou zo ontzettend hard aan het paard zijn mond wanneer hij bokt? Zo kan je het echt ontzettend verpesten bij zo'n dier hoor..

Mijn advies: rijlessen nemen en geen andere mensen laten rijden..

HorsesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:12

Het ziet er niet uit!
Al dat geruk in zn mond. Zielig gewoon!
Jullie kunnen beter niet rijden, sorry maar ik vind het echt zielig,
En elke keer aan andere ruiter, is ook niet echt goed. Jullie trekken harstikke erg zodat het paard amper een goed moment heeft om zich te ONTspannen!

groetjes!

Widner

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:14

Ik hoor mijn instructrice al zeggen: die denken dikke banketstaaf we trekken hem lekker in de krul... Ik ben het met het vorige commentaar eens.. Het ziet er alles behalve vriendelijk uit Scheve mond

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:17

Citaat:
vandaag hebben ik en een vriendin van mij en een jongen die we kenne op mijn pony gereden omdat ik nog geen leuke rij fotos had bij deze hier heb ik ze

Leuke foto's heb je nog steeds niet Sigaar .

Arme pony!!

Heb je wel les?

birthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:26

als eerste erg leuke pony! lief snoetje heeft ze.. alleen zoals de adnere zeggen, waar is de ontspanning? veel zeggen dat ze de jongen nog het beste vinden, maar als je in jou profiel kijkt is die nog 10x zo erg.. vind het erg zonde van je paardje! hopelijk gaan jullie les nemen!
groetjes..

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:28

Ik ben het met de rest eens. Je zou beter terug gaan naar de basis, en de teugels laten voor wat het is, want dit is geen ontspanning. Probeer te werken aan voorwaarts en neerwaarts rijden met reactie op je been, en dan komt dat hoofd vanzelf wel mee als je het goed doet. Ik vind het te gespannen, en het zadel zit op de schouder, dit kan geen deugd doen.
...
Hele leuke pony verder, waar je veel meer mee kunt doen!

amosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:33

ben het ook eens met de rest
lijkt of iedereen hem naar beneden zit te trekken
en op die foto waar je er op ligt hem nogal hard in de mond trekt
vind het best wel zielig vor het paardje
mss zijn goede lessen nemen wel een leuke oplossing
want dat ziet er mij niet echt geweldig uit Bloos

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:34

Je hoeft je pony niet persé in de krul te rijden, ik zie liever een ontspannen dier die zn rug niet wegdrukt en met een koppie in de lucht loopt dan dit.. (voorkomt ook een hoop lichamelijke problemen bij je pony Knipoog )

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:37

ik vind het er ook niet erg fijn en aardig uitzien, ik snap ook niet dat er 3 verschillende mensen opzitten, kan voor die pony ook niet fijn zijn. en waar zijn de caps?
ik vind die foto na die bok al helemaal niks, vind het wel een hele leuke pony.

kiss_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:38

PartTwo schreef:
ik vind het er ook niet erg fijn en aardig uitzien, ik snap ook niet dat er 3 verschillende mensen opzitten, kan voor die pony ook niet fijn zijn. en waar zijn de caps?

^^AMEN! Vork
K ben het wel met ;; ParTwo eens en met de anderen die de ruiters niet echt '' leuk '' vinden! Dromen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:50

ik vind het erg zonde van het paard. alle ruiters die erop zitten trekken het paard in zijn mond. het ziet er niet netjes en niet fijn uit.

probeer recht op te zitten, in ieder geval goede rijkleding te dragen en je paard op je kuiten voorwaarts te rijden.
beugels langer, been netjes leggen, hakken uitdrukken. handen meegeven!!!!! je hebt je handen helemaal naar je toegetrokken!!

orion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:55

Een hele leuke en lieve pony!! Lachen Maar laat deze mensen alsjeblieft niet meer op je mooie pony rijden. Vind vooral de foto's van Anouk te gespannen..

Verder een paar aandachtspuntjes voor jezelf: Recht op blijven zitten, handen voor het zadel, knik in je elleboog, hakken uit drukken..Lachen Ook zou een lesje niet helemaal overbodig zijn..Lachen

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:56

Commentaar is al gegeven

Tips dan:
-cap
- laarzen/chaps iig geen sportschoenen
- Je roze bloese met die slierten vindi k ook doodeng op een paard
- geen peuk op een paard

Probeer je pony wat losser te laten in de mond en wat laag en over de rug te rijden, veel overgangen, af en toe mag je best wat vragen, maar dit gepluk geeft geen ontspannen beeld.
Neem les.

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 22:58

wat een super lief hoofdje heeft jou pony!
ik ben het wel met de rest eens.. het ziet er nog niet echt vriendelijk uit..
bij jou vind ik het er nog het beste uit zien.. (geeft mij een vriendelijker beeld omdat je pony niet in de krul getrokken word en met oortjes naar voren loopt!)
als k jou was zou k proberen met de beugels 2?gaatjes langer te doen en les nemen.. want volgens mij kun je wel heel wat uit die pony halen:)

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 23:23

omfg...zit je hem nou in de mond te trekken toen je op hem ging liggen?
maar verder mooi beestje

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 23:28

PartTwo schreef:

Dat het niet goed is voor dat paard dat er drie mensen op rijden is de grootste onzin, maar DEZE drie mensen verbeteren deze pony totaal niet (integendeel). Daarbij adviseer ik het meisje met de "rose doek"om haar bovenlijf geknoopt om een keer richting een kledingzaak te gaan en wat anders aan te schaffen om mee te paard te gaan!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 23:30

je hebt een erg leuke pony, ben er zuinig op.
Veel commentaar is al gegeven, probeer wat minder in je pony's mond te zitten, vooral ook die foto waarbij je even gaat liggen. Is voor jou misschien humor maar de teugels staan zo strak dat je echt in de mond zit, duidelijk aan de reactie van de pony te zien.9het geheel geeft bij alledrie (sorry) geen ontspannen beeld.
Nogmaals ben er zuinig op want het is een erg leuk beestje die zo te zien ook wel het een en ander in haar mars heeft.
Hopelijk plaats je binnenkort nogmaals een topic waarin we zien dat je iets met de adviezen hebt gedaan Ach gut

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 23:35

ik vind eht er nie erg vriendelijk uitzien.. die Tim rijdt van alledrie nog het beste, beugels mogen wel gaatje langer..
Volgens mij heeft ie geen peuk in zijn mond maar is het iets van zijn vest.. kijk maar eens goed Lachen
verder wel leuk paardje

kistaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 23:37

talented schreef:
PartTwo schreef:
Daarbij adviseer ik het meisje met de "rose doek"om haar bovenlijf geknoopt om een keer richting een kledingzaak te gaan en wat anders aan te schaffen om mee te paard te gaan!

Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik zeg niet dat het mijn keuze is om mee te paardrijden, maar ieder zijn smaak. Volledig offtopic en onzinnige opmerking.

Jammer dat er zoveel spanning in zit. Heb je haar al lang? En idd, beugels langer toont al veel meer krampachtig!