Atlantic (Haf) @ dressuur (9 maart)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky_

Re: Atlantic (Haf) @ dressuur (9 maart)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:33

Knappe haf! Veel succes ermee!

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:35

ik heb het niet heel erg met haffies maar deze is idd wel mooi het is ook een grote haf of niet?
veel suc6 verder!

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 20:39

xxSanne schreef:
Ik ben verliefd Vingers aflikken
Echt een super mooi beestje heb je.....is hij nou zo breed gebouwd van zichzelf?

Dat is hij inderdaad. Hij is erg breed, vooral hengstenspieren denken we omdat hij lang hengst is geweest. En je mag zeker verliefd zijn, maar je neemt hem niet af hoor. Tong uitsteken

_Sammy_ schreef:
ik heb het niet heel erg met haffies maar deze is idd wel mooi het is ook een grote haf of niet?
veel suc6 verder!

Hij meet 1.50m dus is wel redelijk.
Ik was vroeger ook niet voor Haffies, maar deze is nu gewoon een speciale denk ik..

drowning schreef:
Leuke haf!
Wat mij opvalt is dat het lijkt alsof je met je handen terugwerkt.. Je houdt ze nogal laag en bij je benen, ik zou zeggen; hoger! Het is trouwens niet bij alle foto's zo, dus weet ook niet of het maar moment opnamens zijn Knipoog

Verdere dingen heb je zelf al gezegd. Ik zou zeggen; ga zo door! Het ziet er erg leuk uit Lachen

Ik durf mijn handen erg laag houden, dat weet ik, maar dat zie ik vooral op de foto's. Vaak wordt hij bij figuren ofzo zwaar op de teugels en dan durf ik mijn handen lager houden, zo accepteert hij ze beter en is het voor ons beiden aangenamer. Het zou niet mogen, maar zolang het voor hem en mij aangenaam blijft is voor mij alles goed. Het zijn dus vooral momentopnames denk ik.

Allemaal bedankt voor de reacties, ben er echt blij mee. Bloos Haha!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:39

mooie pony zeg, loopt netjes!!:D