Nobol @ Springwork !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snaauwtje

Re: Nobol @ Springwork !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:57

hoi hoi wat is het toch een lekkere vent , net als bij jos op stal , ik ken nobel ook al heel wat jaartjes en heb zelfs met zijn vorige eigenaren met hem voor de kar een beetje leren mennen , echt een heerlijk paard dat erg graag voor je wil werken , ik had in oktober vorig jaar op de mustang een wedstrijd en zag hem inderdaat staan en heb toen ff met hem staan kroelen , hij heeft nog steeds een speciaal plekje in mijn hart , ik zie dat jullie er erg blij mee zijn en hem goed verzorgen hij ziet er nog steeds erg goed uit , heel veel plezier met noob en misschien zien wij elkaar nog wel geef hem maar een groote paardeknuffel van mij en doe hem de groeten van zijn maatje Shogun groetjes Snaauwtje

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 22:01

snaauwtje schreef:
hoi hoi wat is het toch een lekkere vent , net als bij jos op stal , ik ken nobel ook al heel wat jaartjes en heb zelfs met zijn vorige eigenaren met hem voor de kar een beetje leren mennen , echt een heerlijk paard dat erg graag voor je wil werken , ik had in oktober vorig jaar op de mustang een wedstrijd en zag hem inderdaat staan en heb toen ff met hem staan kroelen , hij heeft nog steeds een speciaal plekje in mijn hart , ik zie dat jullie er erg blij mee zijn en hem goed verzorgen hij ziet er nog steeds erg goed uit , heel veel plezier met noob en misschien zien wij elkaar nog wel geef hem maar een groote paardeknuffel van mij en doe hem de groeten van zijn maatje Shogun groetjes Snaauwtje

Leuk, klopt vorig jaar stond hij op de Mustang.
Inmiddels is hij verhuist naar 'De Hoekse Hof', daar staat hij nu in een HEEEEEEELE groote boxs en heeft hij het heeel erg naar zn zin!!!!!!!!! Knipoog

snaauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 00:44

xsimone schreef:
snaauwtje schreef:

Inmiddels is hij verhuist naar 'De Hoekse Hof', daar staat hij nu in een HEEEEEEELE groote boxs en heeft hij het heeel erg naar zn zin!!!!!!!!! Knipoog

waar is dat De Hoekse Hof , knuf Shogun en Snaauwtje

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 07:20

Het is ene heel erg leuk paard! Super leuk dier! Echt!
Springen ziet er ook heel erg vriendelijk ook, en je hebt een nette zit van wat ik van de foto's kan zien Lachen
Heel erg veel succes nog! (Ben trouwens wel benieuwd naar Dressuurfoto's! Als je daar een topic over maakt wil je me dan misschien even pben! Lachen )

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 08:37

Wat een mooi paard zeg!
Hij kan ook heel mooi springen!!

lisa_jpeine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 08:41

mooi paardje! echt super leuk!
ik zie je alleen altijd boven de hindernis naar beneden kijken...
probeer wat meer naar voren te kijken.
verder echt toppie!

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 14:07

xsimone schreef:
snaauwtje schreef:

waar is dat De Hoekse Hof , knuf Shogun en Snaauwtje

Dat is een nieuwe pensionstal in Numansdorp, nu alleen nog een buitenbak maarer komt een binnenbak, paddox, stapmolen en Solarium, enz.. Knipoog

@ lisa_jpeine: Ja ik weet het, ik heb morgen oefenparcour en ik ga er echt op proberen te letten!! Knipoog
@ Liins: dat zal ik doen!! Knipoog

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 14:30

Leuk paard Haha!
Ik vind het er goed uit zien hoor.
Beetje aan je houding werken maar dat moet goed komen toch?
Die showtime is ook een mooi beesie zeg Lovers
Nobel mag er ook wezen !!

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 14:44

Haha dankje, ja showtime is ook echt een showtime'tje!! Lachen