Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snaauwtje schreef:hoi hoi wat is het toch een lekkere vent , net als bij jos op stal , ik ken nobel ook al heel wat jaartjes en heb zelfs met zijn vorige eigenaren met hem voor de kar een beetje leren mennen , echt een heerlijk paard dat erg graag voor je wil werken , ik had in oktober vorig jaar op de mustang een wedstrijd en zag hem inderdaat staan en heb toen ff met hem staan kroelen , hij heeft nog steeds een speciaal plekje in mijn hart , ik zie dat jullie er erg blij mee zijn en hem goed verzorgen hij ziet er nog steeds erg goed uit , heel veel plezier met noob en misschien zien wij elkaar nog wel geef hem maar een groote paardeknuffel van mij en doe hem de groeten van zijn maatje Shogun groetjes Snaauwtje
xsimone schreef:snaauwtje schreef:hoi hoi wat is het toch een lekkere vent , net als bij jos op stal , ik ken nobel ook al heel wat jaartjes en heb zelfs met zijn vorige eigenaren met hem voor de kar een beetje leren mennen , echt een heerlijk paard dat erg graag voor je wil werken , ik had in oktober vorig jaar op de mustang een wedstrijd en zag hem inderdaat staan en heb toen ff met hem staan kroelen , hij heeft nog steeds een speciaal plekje in mijn hart , ik zie dat jullie er erg blij mee zijn en hem goed verzorgen hij ziet er nog steeds erg goed uit , heel veel plezier met noob en misschien zien wij elkaar nog wel geef hem maar een groote paardeknuffel van mij en doe hem de groeten van zijn maatje Shogun groetjes Snaauwtje
Leuk, klopt vorig jaar stond hij op de Mustang.
Inmiddels is hij verhuist naar 'De Hoekse Hof', daar staat hij nu in een HEEEEEEELE groote boxs en heeft hij het heeel erg naar zn zin!!!!!!!!!
xsimone schreef:snaauwtje schreef:
Leuk, klopt vorig jaar stond hij op de Mustang.
Inmiddels is hij verhuist naar 'De Hoekse Hof', daar staat hij nu in een HEEEEEEELE groote boxs en heeft hij het heeel erg naar zn zin!!!!!!!!!
waar is dat De Hoekse Hof , knuf Shogun en Snaauwtje