Riant: Tuurlijk mag je je mening geven, maar zoals ik hem zei heeft hij dus wel een gewoon relaxerend middel gehad, en géén verdoving!
Wat wel dan ? Ik zeg niet dat ie verdoofd is maar gesedeerd. Wat heb je dan gegevenm misschien als je daar duidelijk in bent ontstaan er ook geen misverdstanden.
En asjeblieft zeg, geen geduld met mijn paard?? Ik wil gewoon voorkomen dat hij zich echt pijn zou gaan doen!
Hij móét stappen en kort draven van de dierenarts, we zijn het ook aan het
opbouwen. Hij is dus wel 100 % correct!
als ie 100% rad is mag hij alles
Hij is niet kreupel maar nog niet hersteld. Anders zegt de DA wel ga gewoon lekker aan het werk met hemAls ik hem op stal laat staan, bouwt hij enkel meer energie op.
Tenzij je er geen energie in stopt
enkel hooi dus en lekker een paar uur per dag buiten of wandelen.Dit heeft niets te maken met een andere visie.. Hij is gecontroleerd door de dierenarts, en hij heeft hem 100 % correct verklaard!
daarom mag je alleen stappen en kort draven 
Ik mocht van hem zelf al gisteren rijden van hem, maar ik heb zelf een dagje gewacht omdat ik me daar beter bij voelde! Maar moet jij een snuivend, half piafferend paard eens proberen gewoon laten stappen! En ik had hem ook op voorhand gelongeerd. Maar een jong paard dat net 3 dagen stilgestaan heeft, moet je toch niet als een gek laten werken?
rennen of een keer bokken en werken is niet hetzelfde
Dus, nogmaals, hij hoeft niet te 'herstellen', alles is perfect in orde, maar we moeten wel opbouwen! En dit heb ik ook gedaan, dus zeg aub niet dat ik geen geduld heb, want je kent me niet! Ik heb enkel het allerbeste voor met mijn paard. En het spijt me, maar je kent de situatie niet.. Als verschillende mensen, van we het wel hun beroep is, het me aanraden, dan vind ik het niet onlogisch dat ik hun raad volg.
Het is mijn beroep ook geweest, echter ik heb geleerd mijn eigen mening te vormen door veel naar verschillende meningen te luisteren. Ik weet wel hoe dat gaat hoor: "geef maar even een streepje tranquigeld is veilger voor je en kan geen kwaad"
Ondertussen is je paard versuft (niet verdoofd) met het risico dat als hij mogelijk nog een pijntje zou hebben hij het NIET toont en jij er mee door rijdt ! Niet voorwaarts te krijgen en kan dus geen fijn beeld en gevoel van zichzelf gevenEn als je je mening wilt geven over zulke dingen, geen probleem, maar dan wel via pb. HAW is bedoeld voor
rijtechnisch commentaar, dus daar zou ik dan ook graag mee verder gaan..

Anders vraag ik wel een slotje aan hoor..
HAW is bedoeld voor alle commentaar en tips zie de Sticky 
Nikki: Bedankt, maar hij hoefde echt niet meer te rusten.. Als het niet verantwoord was geweest, had ik het echt niet gedaan.